štvrtok 29. septembra 2011

Prvá hviezda

Dnes mám ešte strašne veľa práce, nebudem veľa písať, ale chcela som vám ukázať, čo sa mi dnes popoludní podarilo! 


Týmto sa vôbec nechcem vystatovať, prevedenie nie je dokonalé, chcela som iba povzbudiť tie z vás, ktoré váhajú, lebo sa im zdá zložité ušiť hviezdu: vôbec to nie je ťažké a ide to veľmi rýchlo! Teda aspoň takáto najjednoduchšia, akú som si vybrala aj ja. Je to prvá hviezda, ktorú som v živote ušila! Stačilo sa lepšie prizrieť predlohe, na ktorej som vám ukazovala rozmery a hneď mi bolo všetko jasné :o)
Nie je isté, či do spoločného quiltu všijem práve túto, mám v pláne ušiť ďalšie a potom vybrať tú najkrajšiu. 

Zajtra alebo pozajtra vám ukážem pár iných hviezd, aby aj tie z vás, ktoré sa s nimi stretávate prvýkrát, mali predstavu, čo všetko a ako sa dá ušiť. 

Zatiaľ dobrú noc.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin