nedeľa 26. februára 2012

Ocenenie Liebster Blog

Ten čas strašne rýchlo letí! Už sú tomu štyri týždne, čo ma Ivona z Yvonne's Patchwork blog nesmierne potešila ocenením Liebster Blog. Zo srdca jej za to ďakujem!


Zároveň mi dala veľmi ťažkú úlohu nájsť ďalších 5 blogov, ktorým pošlem ocenenie ja. Nebola ťažká preto, že by takých blogov bolo málo. Práve naopak! Ja by som ich potrebovala udeliť aspoň 50 :o)

Po veľmi dlhom zvažovaní, uvažovaní a váhaní  posielam Ocenenie:


Ak ste niektorá toto ocenenie medzičasom dostali, snáď sa nič nestane..budete ho mať dvakrát :o)

Dievčatá, pripájam Pravidlá, aby ste vedeli, čo s ním ďalej:


1. Nechaj odkaz na svojom blogu na osobu, ktorá Ti ocenenie udelila.
2. Vyber 5 blogov, ktoré chceš oceniť. Tieto blogy nesmú mať viac ako 200 čitateľov-členov.
3. Svojim nominovaným blogom zanechaj odkaz na ich blogu, aby vedeli, že ich chceš oceniť.
4. Potom vyves ocenenie na svoj blog.



Prajem všetkým krásnu nedeľu.

6 komentárov:

  1. Katka, to je milé, vážim si to veľmi! Ďakujem Ti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Katko, také já moc děkuji! Ocenění mi udělalo velkou radost a vážím si toho...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tady je tak živo, milo, útulno a barevno...ocenění tím pádem velmi zasloužené! Velká gratulace! ;-) Moc krásný blog.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vivi, keď som dostala ocenenie od Ivony, narástla som aspoň o päť centimetrov :o) Ale takéto milé slová mi robia snáď ešte väčšiu radosť :o) Ďakujem!

      Odstrániť

LinkWithin