piatok 16. septembra 2011

Fat Quarter Bundles: Látkové sety

Pred pár dňami som sľúbila, že sa v našej ponuke v e-shope onedlho objavia aj Fat Quarter Bundles, teda sety farebne zladených látok veľkosti 45 x 55 cm. Tieto sety sú zaujímavé tým, že vám uľahčia rozhodovanie, ktoré farby by sa k sebe hodili. Veľkosť obdĺžnikov umožňuje ušiť aj väčšie veci, pričom plocha je rovnaká, ako keby ste kupovali 22 cm látky s celou šírkou. Zároveň máte istotu, že aj väčšie vzory dostanete vcelku.

POZOR, čítajte až do konca, 
čaká vás tam malé prekvapenie :o)






túto kombináciu možno poznáte z košíčka, ktorý som nedávno šila:



toto bol ďalší košíček:








a ďalší:





Z tohto posledného setu si raz ušijem kabelku :o)
A čo vy? Vybrali ste si?

Ak áno, máte jedinečnú možnosť vyhrať FAT QUARTER
 tejto chutnej látky od Kokka:


Stačí, ak mi v komentári pod príspevkom napíšete názov vášho obľúbeného látkového setu a tiež, čo pekné by ste z neho ušili.

Prosím, iba jeden príspevok na osobu. 
Pod komentár nezabudnite napísať vašu e-mailovú adresu, aby som vás v prípade výhry mohla kontaktovať.

Príspevky môžete pridávať do budúceho piatku, 23.9.2011, do 18:00.
Výhercu oznámim v piatok o 20:00! 

Prajem všetkým veľa šťastia :o)



39 komentárov:

  1. Kati, budem si musiet kupit to fialovo zelene trio, tu tmavofialovu uz mam, potrebujem doplnit na kraje a je to ninke na deku ;}

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jaj email bezaz@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kati,mna dostalo ruzovo sede quarteto ....bola by z neho krasna kabelka.(snehovavlocka ;-) )

    bructa@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa páči lístkové trio. Skvelá kombinácia na obliečky na vankúše.

    jurikovam@stonline.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi sa mi páčia viaceré kombinácie, ale do mojej kuchyne by sa najviac hodilo fialovo zelené trio, ktoré je že úplne naj... a bol by z neho komplet - sedáky na stoličky, rukavica, prestieranie na stôl...
    katajuzavináčcentrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňa zaujalo žltošedé kvarteto a hodilo by sa mi na vankúše do obývačky

    natasasoby@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zelené tyrkisové trio mi zlomilo srdce a 23. 9. mám narodeniny, tak by to bol fakt pekný darček od vás :))) /žartujem/ a šila by som z neho puzdro na doklady, lebo ho nevyhnutne potrebujem.
    krásny dník všetkým :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zaujal ma hneď ružový komplet, maám doma tri dcéry tak aká iná farba u nás doma letí. :-)Ušila by som im najaké vankúšiky a doplnky do izby.
    sulky1704@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. všetky sú dobre zladené, ale sloníkové duo ma dostalo, bol by z neho vankúšik a možno aj malá hračka - sloník Sonina.kmetovic@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zdravim, mne sa velmi paci ZELENY KOMPLET, kedze robim v skolke, posila by som pre deticky anjelky, aby im nebolo smutno za rodicmi a tesili sa do skolky :]a zelena aj ukludnuje :]

    kudla19@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Doslova som si zamilovala ružový komplet. Pretože sú to vzory až umelecké, ušila by som z neho dva obrazy/dekorácie do rámu a zo zvyškov, keďže milujem recykláciu, by som spravila minidrobnôstky pre radosť :)

    tiggirl@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. no napíšem,že veru je ťažko z tej krásy vybrať,čo raz sa vraciam na kombinácie,vždy niečo objavím v mysli,že by som z toho vytvorila ,robím košíky ako Ty a srdiečka na tie sa hodí naozaj všetko pachola@tiscali.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mne sa najviac páči Folklórne trio, asi by ztoho bol vankúšik,alebo jednoduchá nákupná taška.

    olbertova.jozefina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásne kombinácie! Pre seba by som si vybrala určite zelený komplet, ale keďže väčšinou šijem pre dcéru, tak by som ako vždy uprednostnila ružovú. Kabelka z ružového kompletu by ju iste potešila...

    micka.tinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krasny dnik zelam, prekrasne latky, je vazne velmi tazke vybrat si, brala by som asi vsetky xixi....ale ked mam napisat jednu, hmmmm tak teda zeleny komplet, mam kuchynu ladenu do zelena, usila by som si z latociek prestieranie a doplky :)

    gwilwiteth(zavinac) gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. U mna vitazi ruzovo sede quarteto, bola by to skvela kombinacia na tasticku :-)

    mallorca13@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mne sa páči Zelený komplet, také veselé farby by sa hodili na obliečky na vankúšiky, ktoré by boli v altánku na lavičkách. Hneď by bola kávička chutnejšia. :)
    majka.mmm@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Zelený komplet, nie wiem sit tak darowalaby som ho mamke ona by s tocho nieco pekne urobila.
    mzosia@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. mne sa páči tyrkysové quarteto, mám vymalovane v tychto farbách a urobila by som si vankuše etom50@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Určite by som si vybrala zeleny komplet aj ked všetky su nádherne....ušila by som si konečne deku a vankúšiky do obyvačky....zacharovam1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Mne sa pači zeleny kompet a ušila by som dcere vankuše do izbyčky....bobakovag@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Najviac sa mi páči Tyrkysové quarteto, i keď všetky sety sú neodolateľné. Chystám sa vymalovať izbu a zmeniť všetky doplnky,takže by som si ušila vankúšiky a daľšie dekoračné predmety.Ďakujem,pekný deň

    helpynka@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. krásne látky...najviac mi učaroval zelený komplet ♥kabelka,puzdro na mobil aj okuliare,kozmetická taštička to všetko by sa mi páčilo ako prekrásny komplet...omoave.@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. jeeeej
    u mňa vyhráva sloníkové duo
    ušila by som kabelu pre moju dcéru :-)
    máš to tu pekné, držím palce, nech sa ti darí
    lienka66zavinačgmailcom

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ahoj,
    vsetky komplety su krasne - take z kazdeho rozka troska, kazdy si asi nieco vyberie. Mna najviac oslovilo zeleno-tyrkysove trio, usila by som z neho synovi pekny obal na knihu a podusku / aby si mal kde opriet hlavu pri citani :-)
    Pekny den praje Alena
    kontakt : alaba13zavinacgmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ahoj.
    Sú to nádherné látky a vybrať si jeden set je naozaj ťažké.
    Dlho - predlho som zvažovala a asi by som si vybrala zeleno tarkysové trio na väčši tašku - zrejme cestovnú.
    I keď si viem z každej ponuky vybrať a presne viem, čo by som si z toho urobila :-)
    Prajem náhderný deň
    Katarína
    Kontakt: k.peniaskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ahoj kati mne sa velmi paci zeleny komplet mam zelenu obyvacku a prave ju zariadujeme a som strasne zatazena na vankuse tak by z toho boli urcite vankuse :-)
    alena.ranusova@gmail.com
    pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
  28. zeleno fialove trio... skvele zavesy do obyvacky so zelenym lemovanim a k tomu vankuse. este len presvedcit polovicku na tuto kombinaciu ;-)
    nika

    OdpovedaťOdstrániť
  29. mne sa najviac páči zelený komplet :) ušila by som z neho doplnky na záhradnú chatku - prehoz cez postele, vankúše, závesy, podsedáky, sedák na lavičku, šité košíčky, rukavice, podložky pod hrniec a podobne.
    môj mail: tichysakal@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Lístkové trio je perfektné, hodilo by sa na vankúše do obývačky.
    Prajem príjemný deň
    kontakt: hanschildova.eva@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Urcite fialovo-zelene trio, v prvom rade by bola sialena :o), ci sialene krasna kabelka a potom by sa uvidelo co dalej......
    Martina
    martina.vassova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Neviem si vybrať iba jeden balíček s najkrajšími látkami. Mňa oslovilo "Barové trio" z týchto látok by boli pekné utierky a samozrejme "Lískové trio", ktoré sa veľmi hodia na vankúše. (fialové sú už hotové :o)) No a nemôžem vynechať "Zeleno tyrkysové trio" z týchto látok by som asi ušila nejakú peknú tašku. "Modrý sloník" čaká aj u mňa na pracovnej doske, dúfam, že čoskoro z nej bude pekný sloník pre malého.
    Anka

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Páči sa mi ružový komplet, na vankúše do dcérinej izby.Príjemný večer.
    evacigi@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Kati wow......u nas zeleny komplet -mojim babam by som ozivila izbu-vankuse , kosicky a tasticky na drobnosti -pripadne aj ramiky na fotky.....:-)

    janka@rosa.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Keďže čakáme miminko, zaujalo ma chutné sloníkové duo:) a ušila by som z neho zrejme zavinovačku a nejaký ten vankúšik pre nášho drobčeka:)

    chvilkapremamu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Mám slabosť na tašky a zelenú farbu, takže pre mňa vyhráva zeleno-fialové trio.
    jana277@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Fat Quarters: Ružovo šedé quarteto - favorit. Rozhodne na deku (mam s cim kombinovat a ak nie, sak dokuuuupim u Teba dalsie ine stvorce :DDD )
    s.berzakova@centrum.sk (olivova)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Mne sa paci Fat Quarters: Žlto modré quarteto. Zboznujem tuto letnu kombinaciu farieb. zhrkz@pobox.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Lístkové trio je super, také farebné kombinácie práve hľadám na závesy do kuchyne...už len nájsť kde to kúpiť okamžite vyberám peňaženku :-D
    ladypenelopka@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin