sobota 24. septembra 2011

Japonské látky: Kei Fabric

Ak ste si trochu prezerali látky, ktoré mám v e-shope, pravdepodobne ste si všimli chutné mašličky, zaujímavé koktejlové poháre a veľmi milé kvetinky od Kei Fabric. Je to pomerne neznámy japonský výrobca látok, ktorého všetci dávajú do súvislosti so známejšou firmou Yuwa. Vzťah medzi nimi som vysvetľovala v jednom z predchádzajúcich príspevkov. Ale nie o tom som teraz chcela. 
Chcela som vám ukázať ostatné látky, ktoré stoja za to. Ktoré by som veľmi rada mala doma. Keď nie na predaj, tak aspoň po dva metre vo vlastnej zbierke :o) Veď posúďte sami:



tieto nežné bavlnené sedmokrásky zatiaľ odpočívajú v mojej skrinke


trochu zvláštne vzory a farebné kombinácie už neodmysliteľne patria k japonským látkam a práve kvôli tejto zvláštnosti ich mám tak rada. Okrem toho, že vyčnievajú z radu všetkých ostatných látok, sú pre mňa výzvou, aby som ich zladila s inými látkami do niečoho estetického.







Nasledujúce ľanovo-bavlnené krásky si raz určite zadovážim:



tento vzor je veľmi veľký, ale som si istá, že raz vymyslím, čo z nich ušijem


tieto čerešničky by som vedela používať veľmi, veľmi často :o)

Pár ukážok z kolekcie Chico Hayasaki:





jedna krajšia ako druhá!

Z kolekcie Megumi Sakakibara:



Z kolekcie Kyoto Story:
iba táto jedna, inak by ste pozerali obrázky do rána :o)






Ach, tak veľa úžasných látok a tak málo času na šitie.. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin