streda 14. septembra 2011

Japonské látky: Kokka

Uvedomila som si, že sa vám tu často spomínam japonské látky, ale ukázala som vám len tie, ktoré som objednala aj pre vás do e-shopu. To je však len malinký zlomok toho, nad čím sa rozplývam. Zrazu som dostala neodolateľnú chuť ukázať vám aj iné vzory, ktoré sa mi páčili a ktoré mi neskutočne sťažovali rozhodovanie pri výbere. 

Začneme zľahka, ovocím.

Tieto veľké jahody na 100% bavlne sú v Kokka už klasikou


rovnako ako výrazné jabĺčka na osvieženie letných projektov. 

Táto ľanovo-bavlnená látka je úplne super, len neviem, či by si našla široké uplatnenie.

Folklórne vzory sú v Kokka momentálne veľmi populárne, ale viac ma oslovila farma.



Malé čajníčky na prevažne ľanovom podklade by boli krásne napríklad na kuchynských utierkach.



Tieto malé krokodíly mi príliš pripomínali značku Lacoste, tak som ich vylúčila :o) 

Som rada, že z tejto látky s krajčírskym náradím mám kúsok aspoň vo svojej osobnej zbierke. 
Kryt na šijací stroj je už na spadnutie :o)

Týchto ľanovo-bavlnených vtáčikov nájdete aj u nás, ale v modro-červenom prevedení. Som zaťažená na kombináciu ružovej a zelenej, ale povedala som si, že musím urobiť výnimku, lebo nie všetci sú rovnako "postihnutí" ako ja :o) 



Tieto milé sovičky som strašne chcela, ale keď som sa už konečne odhodlala objednať, boli už vypredané :o(



Ok. Doteraz to boli také chutné krásne motívy od mne neznámych dizajnérov, aj keď samozrejme nepochybujem o ich kreativite a šikovnosti, a dizajn by Kokka je pre mňa vždy zárukou kvality.

Teraz prichádzajú vážne veci. Ako v haute couture. Kolekcie a dizajnéri. 
Skutočné skvosty v látkovom svete. 

Kolekcia RUBY STAR od dizajnérky Melody Miller






Do tejto kolekcie (samozrejme, nie je úplná) som vážne zamilovaná. 
Budem si musieť objednať aspoň do svojej zbierky.

Kolekcia nani IRO od dizajnérky NAOMI ITO




Nie sú tieto látky krásne zvláštne? Akoby maľované vodovými farbami. Už len zarámovať :o)

ECHINO




Znovu iba malá ukážka. Echino možno už mnohí z vás poznajú, je to veľmi rozšírená kolekcia. 
Niet divu, má krásne vzory aj farby.

Aj keby som neviem ako veľmi chcela, do jedného príspevku sa nevmestia všetky krásne kolekcie a vzory od Kokka. Radšej končím a nechám vás unášať sa a snívať o všetkom, čo by ste z tých látok ušili. 
Už rozumiete, prečo je také ťažké vybrať si?
Vy ste si vybrali? 
Do ktorých ste sa zamilovali? :o)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin