sobota 3. novembra 2012

Oneskorenci, centrál a začíname pracovať

Remiho kiahne sú v plnom prúde, takže máme dva týždne karanténu, ja v posledných dňoch tiež horúčkujem, ale je najvyšší čas začať pracovať na vianočnom quilte.. a ušiť ho veľmi rýchlo, aby sme ho stihli predať ešte pred Vianocami. 

Dostali sme ešte pár blokov. Označenie oneskorenci v tomto prípade nie je vôbec negatívne, lebo sme ich súrne potrebovali :)
Anka Telepčáková

Jolana Cziprusová

Toto bol úplne prvý pokus dať bloky dokopy, iba aby som mala predstavu, na aký veľký quilt to výjde. 
Na jednu posteľ v pohode :)

Mrzí ma to, ale vyradili sme zelené stromčeky, lebo boli ako päsť na oko. Určite ich však využijeme, ušijeme vankúšiky, predáme a výťažok pôjde na rovnakú charitu ako peniažky za quilt. 

Od začiatku som si predstavovala, že doprostred ušijem niečo väčšie, buď stromček alebo vianočné gule. A potom mi Claudine doniesla ukázať svoju vianočnú ozdobu spred pár rokov a bolo rozhodnuté :) Sadla tam ako uliata ešte aj veľkosťou!


Pôvodne som ju chcela šiť spolu s ňou, aby som sa to naučila, ale Claudine odchádzala do Francúzska a ja som bola blokovaná doma s malým, tak si odo mňa požičala nejaké látky a ušila to sama. 
Uznajte, že sa jej nádherne vydarila. 
Čo hovoríte na túto kombináciu? Biely podklad a tyrkysový lem?

Medzitým som zostrihala všetky bloky na rovnakú veľkosť.

A práca môže začať. Skúsim najskôr zošívať sama a keby som veľmi nestíhala alebo by mi to nešlo, určite sa ozvem a budem si pýtať pomoc, ktorá by bola ochotná prísť do Stupavy. 

Zatiaľ hľadám dobrovoľníčky, ktoré by ušili vankúšiky zo zelených stromčekov.

Prajem krásny zvyšok víkendu!


5 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa hlasim na vankusiky :D guilt bude nadherny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waw, uz sa teším, bude to nádherné ... najkrajšie je, ako je každý stromček iný !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no, ja by som s aj dala na zostavovanie, ale Stupava je dost daleko. skoda. bavilo by ma to

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Táni, ak myslíš zostavovanie, čo kam uložiť, to môžme aj na diaľku, uložím, nafotím a ty mi to odsúhlasíš alebo zmeníš :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin