streda 14. novembra 2012

Top je hotový!

Dávam na známosť, že top nášho vianočného quiltu je hotový!
Zvládla som ho pomerne rýchlo sama, neboli žiadne technické problémy, ihly sa nelámali, nitky netrhali.. jediným hlavolamom bolo orámovanie centrálneho stromčeka. Pôvodne som si ho predstavovala širšie, ale veľkosť blokov nepustila. 
Top je teraz veľký 125 x 145cm, takže výsledný olemovaný bude cca 130 x 150cm.
Najväčším problémom bolo rovno ho odfotiť. 
Nepodarilo sa :)


Kvalitný bavlnený vatelín je kúpený, zadná strana quiltu a lem vybratý:


A teraz úplne seriózne hľadám pomoc na sendvičovanie a quiltovanie. 

Termíny: 

19.11., pondelok celý deň, od 9:00 do 16:00
20.11., utorok popoludní, od 13:00 do 16:00
21.11., streda ráno, od 9:00 do 13:00

Miesto:

Hviezdoslavova 145, Stupava

Kontakt na mňa: 0910 154 000, info@modernpatchwork.sk 
(zajtra, vo štvrtok, budeme v zahraničí, tak nebudem môcť dvíhať telefón)

Ideálne by bolo, keby sa nás naraz stretlo viac, 3-4, aby sme to robili spolu.
AK by sa nám podarilo quilt došiť do 24.11., pokúsili by sme sa ho predať cez Christmas Bazaar, ktorý sa bude konať 25.11. v Starej tržnici v Bratislave. 


Veľké nádeje do toho nevkladám, ale možno motyka vystrelí :)
Ak sa to nepodarí stihnúť alebo predať, budeme hľadať vlastné cestičky. 

Prajem vám krásny zvyšok týždňa a čakám na vaše návrhy!



19 komentárov:

  1. Katka, top je fantastický!!! nádherný, úplne úžasný! Ja som strašne ďaleko, keby som bola bližšie, hneď prídem! Dúfam a pevne verím, že sa vás zíde dosť, ale myslím, že by si to zvládla i sama.Veď pre istotu môžeš použiť lepidlo v spreji, aby ti top dobre držal a neposúval sa. Ako plánuješ quiltovať? Voľne, alebo vo šve?
    A predať sa to určite podarí, lebo je skutočne krásny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mari, ďakujem, že si mi pripomenula to lepidlo! Minulý rok som si nadávala, že som to tak nespravila a teraz by som na to zase zabudla! Možno by som to zvládla aj sama, ale určite by mi to strašne dlho trvalo.. a v niektorých veciach si nie som úplne istá, tak radšej nech mi niekto pomôže. Quiltovanie.. ešte neviem. Nechám to asi na niekoho, kto to vie, nech rozhodne, čo je lepšie.

      Odstrániť
    2. Ak môžem - iba inšpirácia: Ak by si niekto trúfol na meandry - voľné prešívanie, tak to by bolo veľmi pekné, efektné i jednoduché. Alebo slimáčiky.
      Stredový panel je nádherný, bol by pekný poprešívaný celý vo štvorcoch na šírku štvorčekov stromčeka, takže celý stromček by bol zároveň poprešívaný vo švoch. Na bielej látke si jednoducho nakresli pravítkom čiary pomocou sublimačného fixu. Oni potom zmiznú. A zvyšné štvorce aspoň vo švoch pomaličky,postupne, použite kráčajúcu patku a horné podávanie a steh kľudne nastavte aj na 2,8 - 3. Alebo poprešívajte samostatné bloky vo švoch a švy stromčekov ručne. Je to pracné, ale ak vás bude viac, pôjde to rýchlejšie. Budete ako ,,quilting bee,, :)

      Odstrániť
  2. waw waw waw, topík je prekráááááááááááááááásny ♥♥♥ ... len bohužiaľ, som tiež priveľmi zďaleka, takže prešívať nepomôžem :( :( :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj snaha sa cení, ja viem, že by ste pomohli. A som rada, že sa vám páči :)

      Odstrániť
    2. Marti, nevykám ti, to som myslela pre všetky :)

      Odstrániť
  3. Katuska, top je uzastny a krasne sa ti podarilo rozlozit tie stromceky... ja uz mam topiky tiez hotove, uz len dierky a gombiky na zadnej strane a budem to davat dokopy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau Katka, top je nádherný! Krásne si tie bloky rozložila. Rada sa hlásim aj na pomoc, aj keď neviem, či som prave ja ta pravá osôbka, lebo skúsenosti s prešívaním diek mám minimálne,temer žiadne. Jediné čo som doteraz prešívala boli vankúše, rovným prešitím s kráčajúcou pätkou. Pri prvom pokuse o voľné prešívanie som pokazila cievkové púzdro, odvtedy som to neskúšala. Jedine že by pomohla aj nejaká psychycká podpora? Tak ak by sa neprihlásil niekto zručnejší, mohla by som v pondelok dopoludnia, môžem doniesť stroj, občerstvenie a mladšie dietko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, tak ja by som teda dorazila v pondelok okolo tej 9.hodiny. Musim zial so sebou zobrat aj malu, lebo ju nemam kam dat, skusim zobrat pc a nejake jej oblubene dvd fihatralala, snad ju na chvilu zabavime. Ak by to neslo,budeme pomahat nejako obe. Ak by sa nieco zmenilo, kludne mi do nedele napis na mail. A napis aj , co treba pripadne doniest.

      Odstrániť
    2. Katka, akurat som pozrela este k tebe na FB a tam som sa docitala, ze deku preqiltuje nejaka sikulka Jana Kristofova? Takze akcia u teba sa asi rusi, ze?

      Odstrániť
    3. Zuzi, nerusi sa. Praveze jej to musime pripravit, spojit top s vatelinom a zadnou latkou, aby to ona iba prequiltovala. Ak budeme sikovne, mohli by sme to v pondelok stihnut :)

      Odstrániť
    4. Kati, zabudla som napisat, ze teda zajtra rano dorazime. Dufam, ze to najdem, keby nie, tak budem volat. tesim sa. zuska

      Odstrániť
  5. wow,krasne....je radost byt sucastou niecoho tak pekneho :D a je mi luto,ale nemozem prist pomoct,lebo to mam ozaj cez cele Slovensko :)
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezký! Já jen popřeju ať se dílko podaří, podporuju na dálku babulenky šikovné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Katko,top je jedna velká nádhera....mám radost,že jsem se mohla na tvoření podílet....holčinky přeji úspěšné dokončení a hlavně ať se na bazaru zadaří

    OdpovedaťOdstrániť
  8. katka, uzasne si spojila stromceky (a som rada,ze aj moj sa tam zmestil:). Ja by som aj pomohla s presivanim, len mam doma jedno dost zive dieta, ktore nemam kde odlozit. Ja by som mozno presivala iba vo svoch a okolo stredoveho kraaaasneho stromceka volne prequiltovala na bielej latke.
    Drzim palceky, nech sa to stihne a nakoniec aj uspesne preda - co bolo hlavnym cielom projektu. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Top je velmi dobre zlozeny !!! Akurat ma mrzi, ze som nestihla prispiet a na pomoc som tiez dost daleko. :-( Ale budem drzat palce a aspon na dialku psychicky podporovat, nech sa dobra vec podari.
    alaba

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dievčatá, ďakujem za všetky milé a povzbudivé komentáre. Samozrejme, aj psychická podpora nám veľmi pomôže :) Som rada, že sa vám top páči a že neľutujete, že ste sa zapojili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Katka a aj všetky dievčatá, ktoré ste sa zapojili!
    Bloky so stromčekmi sú veľmi pekné. Pre nedostatok času som sa do tohto projektu nezapojila, škoda. Nevedela som si predstaviť tiež modré stromčeky. Ale sú úžasné a top vyzerá prekrásne. Prajem veľa trpezlivosti pri quiltovaní! A nech sa podarí predať.
    S pozdravom bachovka

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin