nedeľa 25. novembra 2012

Colourful Christmas

..tak sme nazvali náš spoločný charitatívny quilt :) 

Určite už netrpezlivo očakávate novinky o našom diele. Je hotové, nádherne prequiltované, olemované. 
Janka Krištofová odviedla úžasnú prácu, navyše to bolo hotové za dva večery! Síce dlhé večery, quiltovala asi 7 hodín, ale všetko sme s prehľadom stihli pred Vianočným bazárom. 

Nafotila som detaily quiltovania na jednotlivých blokoch, ale blesk to veľmi presvetlil a v konečnom dôsledku nebolo na fotkách nič vidno. Na opačnej strane to vidno lepšie :) 
Pri niektorých stromčekoch sú padajúce vločky, pri niektorých guličky, hviezdičky, vlnky, stromčeky. Proste fantázia :)


dokonca máme vzadu vyšitý aj názov quiltu, rok a miesto, kde sa zrodil :)

Vankúšiky od Zuzky Mikolajovej, ktorá ich šila, dorazili tiež načas

pripravili sme cenovky

a šup k francúzskemu stolu
tam úplne vzadu vľavo

Obdivovateľov bolo neúrekom, všetkým sa veľmi páčil (aj keď mi prízvukovali, že inak patchwork nemajú radi), ale nikto si quilt ani vankúšiky nekúpil. 
Tento rok z toho nie som sklamaná tak veľmi ako minulý rok, už som zistila, že tam ľudia chodia nakupovať maličkosti a hlavne ochutnávať jedlá a nápoje z rôznych krajín sveta. Stále však nejako dúfam, že niekto z tých vyslancov a veľvyslancov vytiahne peňaženku a urobí radosť svojej manželke :) Skúsime ešte vyhlásiť aukciu medzi členkami Women's Club, možno sa to podarí tak, ako minulý rok. 

Ak by ste mali niekto o quilt alebo vankúšiky vážny záujem, dajte mi prosím vedieť mailom: info@modernpatchwork.sk, určite vám ich ponúkneme prednostne. 

Vyvolávacia cena quiltu je 250€, 
vankúšik 20€ za kus, 35€ za obidva spolu, 
poštovné zdarma. 
100% výťažku bude odovzdaný na charitatívne účely.

PS: aktualizácia 27.11.: vankúšiky sa predsa len v poslednej minúte bazáru predali! :)

Dúfam, že ste prežili krásny víkend niekde na vianočných trhoch alebo pri šijacom stroji :)






7 komentárov:

  1. Katuska, ten quilt je nadherny... prenadherny... a vankusiky uz oblecene tiez vyzeraju super :D - sice sa trosku chvalim - ale vymysel bol TVOJ :D aj latocky, ja som len zosila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. faaaantasticky je prequiltovaný!
    nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je naozaj fantastický !!!! želám mu veľa šťastia - nech nájde nového majiteľa a peniažky pomôžu, kde ich treba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna práca... Som rada, že som mohla byť aspoň kúsočkom jej súčasťou. Držím palce...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Katka a kolektív :), krásna deka sa Vám vydarila, držím palce, aby vaša snaha bola úspešná. A naozaj sa skláňam, že si v tak uponáhľanej dobe nájdete čas na charitu a chuť nezištne pomôcť!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zasa som tu, aby som sa pokochala :) no je proste uuuchvatnyyyy !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekne ste to dohotovili a som rada,že som i prispela do tak pekného diela

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin