sobota 10. novembra 2012

Výstava Patchworkové vianoce

Pre tie z vás, ktoré ste sa výstavy nemohli zúčastniť, prinášam malú reportáž. 
Mne sa tam podarilo vrátiť aj dnes popoludní. V tombole som nič nevyhrala, ale to bude asi tým, že som veľa rozprávala a nestihla si kúpiť tombolový lístok :)
Nebudem veľa rozprávať, lebo fotiek je dosť, uvarte si teplý čajík a pokochajte sa quiltami, vankúšikmi, hračkami a  vianočnými ozdobami, ktoré sa dali nielen obdivovať, ale aj kúpiť. 
Všetko sú to práce členiek Patchwok Klubu Bratislava, ktoré výstavu aj zorganizovali. 
































Niektoré quilty budú po výstave darované hospicu. Ako zaznelo na otvorení výstavy, určite vnesú jeho obyvateľom svetlo a radosť do posledných dní života. Obdivujem takéto šľachetné činy a prajem členkám Patchwork Klubu veľa trpezlivosti a kreativity pri ďalšom tvorení. 
Teším sa na ďalší, už 8.ročník výstavy, budúci rok :)



6 komentárov:

  1. ďakejem Katka za priblíženie výstavy ... keďže bývam ďaleko, nemohla som vidieť a tak vďaka Tebe som si to užila :) VĎAKA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherna výstava, aj ja ďakujem za priblíženie. Krásny deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak dúfam, že sa mi podarí raz na takúto výstavu prísť...ďakujeme za fotky, muselo to byť úžasnééé.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja dakujem za priblíženie výstavy. nádherné quilty tam boli

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfektná práca, je to riadna makačka!!! tlieskam, a prajem veľá uspechov do nádhernéj tvorivej práce.
    Mária

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin