štvrtok 29. novembra 2012

Zamerané na deti

Verím, že mi odpustíte, ale už si musím dať od vianočného quiltu trochu pauzu. 
Musela som zmeniť myšlienky a pustiť sa do nových projektov.  Malých, rýchlych a iba mojich :)

Do tohoto projektu som sa zamilovala (návod nájdete v blogu Art Gallery Fabrics: Fat Quarter Gang). Mikulášska čižma z pásikov rôznych látok sa našíva priamo na vatelín. Zo začiatku som si chcela tento spôsob šitia len vyskúšať, ale výsledok je tak nádherný a s látkami sa dá krásne vyšantiť, že teraz mám chuť ušiť čižmu každému dieťaťu, ktoré poznám :) Tá vľavo je pre Remiho, ktorý veľmi rýchlo pochopil, ako "funguje" Mikuláš, tá vpravo je pre jedno roztomilé dievčatko a jednu rozšitú mám ešte na stole. Viac ich asi nestihnem, ale veď Mikuláš bude aj o rok. 



objednané taštičky sú hotové, dúfam, že na Vianoce potešia nejaké malé slečny

V Remim sa začínajú prejavovať umelecké vlohy. Nech sa páči, prvá freska v našej budúcej kuchyni

Dnes po 10 hodinách aktivity sa ho pýtam, či si so mnou ide ľahnúť a trochu si oddýchnuť. 
"Nie, idem čítať." Do dvoch sekúnd spal :))) 

Prajem krásny záver týždňa a ešte krajší víkend!





6 komentárov:

  1. :-)))už dávno som sa tak dobre nezasmiala ako z tej fotky, spiaceho anjela...ako ma tu knihu krásne zloženú :-) a mikuláške čizmičky nemajú chybu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Mery! No ja som sa tiez pobavila. Siel si citat a zrazu bol podozrivo ticho. Tu fotku som si proste nemohla odpustit :)

      Odstrániť
  2. cizmicky su prekrasne, asi sa budem inspirovat :D chi :D a Remi je rozkosny - to ho riadne zlomila ta freska asi :D chi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super čižmičky:) ale ta freska nemá chybu:) je skotočne na stene? tiež som rada kreslila, ked som bola malá - na stenu, na skrine, na dvere - mám pochopenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čižmičky sú milé...tá freska mi pripomenula môjho najmladšieho syna - v obývačke sme mali posuvné dvere z bieleho lamina a to bola dovolená plocha na jeho maľovanie. Keď bola plná, umyli sme a mohlo sa tvoriť ďalej. Zaujímavé bolo pozorovať reakcie návštev :-) Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné šití... taštičky jsou kouzelné!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin