streda 7. novembra 2012

Malinká ochutnávka výstavy Patchworkové Vianoce

Dnes sa v ružinovskom Dome kultúry konala vernisáž výstavy Patchworkové Vianoce. Som veľmi rada, že som sa odhodlala po takmer dvoch týždňoch "domáceho väzenia" vystrčiť päty z domu a zúčastniť sa. Výstava je síce malá, ale oplatí sa ísť pozrieť. Ja vždy objavím techniky, ktoré som ešte nevidela, neskúšala, obdivujem, rozmýšľam, ako sa to šije a ešte radšej sa o tom porozprávam s autorkami. Žienky z Patchwork Klubu sú veľmi milé, bez ich osobného nasadenia a nadšenia by to nebolo ono. Práve tá priateľská atmosféra ma oslovila najviac, vďaka nej sa mám chuť na výstavu vrátiť aj v sobotu, keď sa bude losovať tombola :) 

Výstava sa koná pod luxusným lustrom z minulého režimu :) 
Minulý rok mi to vôbec nedošlo, ale teraz som si uvedomila, že tento štýl je znovu v móde.

Samozrejme, fotky quiltov vám ešte neukážem, aby som vám nepokazila radosť z výstavy, ale taká malá ochutnávka toho, čo sa dá v tombole vyhrať:
ceny od sponzorov a výrobky členiek klubu

a hlavnou cenou je podľa mňa veľmi vydarený quilt. 

Tak ešte raz, čo, kde, kedy:

Prajem príjemný kultúrny zážitok!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin