utorok 30. októbra 2012

Prvé hexagony v akcii

Asi si pamätáte moje dovolenkové hexagony. Z úplne prvých vznikla aplikácia na taštičku. Ušila som ju už pred pár týždňami, ale nechcela som ju ukazovať, lebo to bol darček, tak aby som nepokazila prekvapenie :)

Normálne som sa prekonala a dala pár stehov aj ručne.

Bola som nadšená z toho, že dovnútra krásne ladila látka, ktorú som kúpila asi pred dvoma rokmi v Paríži a doteraz si spokojne odpočívala v skrini. 

Toto je jeden z tých projektov, ktoré robia radosť dvakrát. 
Mne pri tvorení a vraj aj novej majiteľke :)

Akonáhle si do ateliéru zadovážim stôl a vybalím šijací stroj, mám v pláne fotopostup na hexagony, aj na túto jednoduchú taštičku. A pomedzi to samozrejme pracujem na vianočnom quilte :)



3 komentáre:

  1. šikulka! hexagony sú nádherné, ručné prešívanie im pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kati taška je super!!!fakt krasne zladene latky...pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katuska tasticka je nadherne krasne tam pristanu tie hexagony a tesim sa na fotopostup :D a taktiez na vianocny guilt :D

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin