utorok 2. októbra 2012

Výherkyne narodeninových darčekov! :)

Určite ste už veľmi zvedavé, kto vyhral nádherné látkové sety od Art Gallery,
ktoré sme vám pripravili ako naše narodeninové darčeky. 

Nebudem vás dlho napínať, hneď vám prezradím, že prvý, fialový set:

získava Alenka Nagyová za objednávku


a druhý, zelený set:

vyhráva Evikav za milý komentár k príspevku v blogu:

Evku prosím, aby mi napísala svoju korešpondenčnú adresu na: info@modernpatchwork.sk 

Výherkyniam srdečne blahoželám 
a želám príjemné chvíle strávené pri tvorení!

Ako vždy, nezúfajte, ak ste nevyhrali, určite vám ešte nejaké darčeky pripravím :)





4 komentáre:

  1. srdecne blahozelam vyherkyniam a moje meno tam krasne svieti - snad budem mat aj ja niekedy stastie nieco vyhrat chi chi :D aj ked som uz svojim sposobom vyhrala :D chi super obchodik a super Katusku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uff, bola to tesnotka :D Gratulujem výherkyni!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moooc dakujem, to je uzasny zaver dna. Vsetky latky od Katky su nadherne, dakujem za super obchodik a drzim palce prijemnej majitelke.
    evikav

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja blahoželám a verím, že sa s nami podelia o dielka, čo ušijú z tých krásnych látočiek ♥

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin