nedeľa 7. októbra 2012

Prvé fotky nášho nového domova

Ešte nebývame, nie sme ani úplne presťahovaní, lebo nás netlačí čas, takže postupne balíme a vozíme veci do nového domu. Dnes sme boli znovu uložiť pár kartónov a mali sme šťastie na krásny západ slnka po búrke. Tentokrát som si to nenechala újsť a nafotila aspoň telefónom výhľad z okna na záhradu a Malé Karpaty. 


Slnko pekne svietilo aj do môjho budúceho ateliéru (áno, sny sa plnia). Ešte v ňom okrem pár skriniek s látkami nie je nič, ale už teraz je podľa mňa úžasný. Minulý víkend môj manžel múdro rozhodol, že najväčšia miestnosť v dome nebude naša spálňa, ale môj ateliér. Vraj takú veľkú spálňu je problém zariadiť a vôbec nám to netreba. No nemiluj ho :)

Prajem vám krásny snečný začiatok týždňa!




7 komentárov:

  1. cakala som Katuska kedy das nejake fotocky - sa uz tesim na ostatne a ten atelier ti v tichosti trosku zavidim :D a ty aj malujes?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemaľujem, to maľovala jedna kamarátka, keď bola ešte úplne mladučká. Tento obraz ma sprevádza už pekne veľa rokov :)

      Odstrániť
  2. Jeeej Katka, krasny vyhlad, pracovna bude peckova,o tom nepochybujem. Manzel je rozumny, ved v spalni predsa budete len spavat. Uz sa tesim na nove fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to je parádní výhled .. Kačí a gratuluji k velkému ateliéru ... příjemné zařizování ju.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prajem, nech sa v novom domčeku dobre býva a v ateliéri dobre tvorí!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Katka,úžasné správy, nech sa Vám v novom domčeku krásne býva a tebe v novom ateliéri príjemne tvorí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj, dnes jsem objevila tvůj úžasný blog a připájím se k pravidelným čtenářům. ráda bych tě pozvala ke mně na návštěvu. tento týden dokonce rozdávám na blogu dárečky. přijď si zasoutěžit! :-) s.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin