piatok 2. decembra 2011

!!! 20.000 !!! Oslavujeme!

UŽ TO PRIŠLO!!!

V predchádzajúcom príspevku som vám spomínala pár prekvapení, keď to príde a že nevieme presne, kedy to bude. Tak už je to tu! Odkedy som spustila tento blog, klikli ste presne na 20.000 stránok!!! To je dôvod na oslavu! Odjakživa ma učia, že okrúhle výročia sa oslavujú ešte veľkolepejšie ako obyčajné. Nie je to síce časové výročie, ale toľko núl na mňa urobilo obrovský dojem :o) Desať tisíc bolo tiež krásnych, ale prišlo to tak rýchlo, že som nestihla zareagovať :o)

Keď som začínala písať, ani sa mi nesnívalo, že denne si budú prezerať ľudia približne 150 stránok! A navyše, že sa u nás okrem Slovákov a bratov Čechov občas zastavia aj cudzinci. Tak trochu som v to dúfala, aj preto sú na stránke malé vlajky, ktoré preložia blog do rôznych jazykov, ale niektorí z nich sa dokonca vracajú pravidelne. Často k nám zavítajú Francúzi, Američania, Angličania, Španieli a Rakúšania - alebo možno Slováci žijúci v týchto krajinách. Keď však na stránkach zbadám exotické Peru, Nigériu, Azerbajdžán alebo Thajsko, veru tuho rozmýšľam, kto to asi môže byť. 

Najkrajšou odmenou pre mňa je, keď si občas nájdem pod článkom aj milý komentár. Veľmi ma to teší, lichotí a povzbudzuje k ďalšiemu šitiu, hľadaniu nových nápadov a látok. Som si istá, že vďaka tomu moje tvorenie napreduje tak, ako napreduje.

Aká by to bola oslava, keby ste sa na nej nemohli podieľať? A aký spôsob podieľania by vás asi tak najviac potešil? Presne viem, budeme rozdávať darčeky :o) Veď oslavujeme vlastne vďaka vám!

Prvé prekvapenie, ktoré som pre vás pripravila, je blesková 20% zľava na všetok tovar (okrem už zlacneného) v našom e-shope! Takúto šancu zásobiť sa látkami, ktoré sa vám páčia, ste ešte nemali. A už teraz vám môžem povedať, že sa tak skoro opakovať nebude. Zľava je aktívna iba do polnoci 6.12.2011, ak nezaváhajte, aby ste neľutovali :o) Len tak mimochodom, vianočné látky sú už skoro vypredané...


Treba nakúpiť minimálne za 10€ a na konci objednávky zadajte kód BLOG20 do políčka "zľavový kupón". Túto možnosť využívam v e-shope prvýkrát, preto ak by sa pri kódu zadávaní vyskytli akékoľvek problémy, dajte mi prosím vedieť a určite to napravíme.

Druhé prekvapenie, ktoré na vás čaká v e-shope, je poštovné zdarma pri objednávkach nad 50€!!

* systém túto požiadavku nevie spracovať automaticky, preto prosím počkajte s platením, 
kým vám nepošlem faktúru s anulovanou cenou poštovného. 

Tento "darček" ostane platný až do odvolania.. s najväčšou pravdepodobnosťou navždy :o)

Prekvapením číslo tri je:

ROZDÁVAČKA!


Jednému z vás darujem látkový set Fialovo zelené trio, ktoré vidíte na obrázku :o) 
Všetko krásne a veľmi kvalitné látky od Art Gallery.
Stačí, ak mi pod tento príspevok napíšete, ktorý príspevok alebo téma sa vám v bolgu doteraz najviac páčila a čo by ste v budúcnosti ešte uvítali. Spomedzi tých, čo sa zapoja, vylosujeme jedného šťastného výhercu. Komentáre môžete pridávať do budúcej nedele, teda 11.12.2011. Nezabudnite uviesť svoju emailovú adresu, aby som vás v prípade výhry mohla kontaktovať.
Výhercu vyhlásime v pondelok 12.11. Veľa šťastia!

Mám pripravený ešte darček číslo štyri, ale to si nechám na Mikuláša, tak sa 6.12. nezabudnite zastaviť :o) Prezradím iba, že to bude niečo aj pre tých, ktorí nevedia alebo nemajú čas šiť.

Prajem Vám krásnu druhú adventnú nedeľu, verím, že spríjemnenú našou oslavou!





17 komentárov:

  1. Ahoj Katka, čítam všetky tvoje blogy, aj keď nepíšem komentáre. Najviac sa mi páčil blog "Po daždi znova vyšlo slnko" a to hlavne preto, lebo som verila, že ten quilt, ktorý sa za pomoci mnohých vytvoril, sa niekomu zapáči a kúpi si ho. S pozdravom tanata711
    huskey@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, ja mám tvoju stránku medzi obľúbenými a zastavujem sa každý deň, odkedy som ju objavila.Najviac sa mi tiež páčil príspevok,po daždi vyšlo slnko,veľmi som držala palce, aby sa quilt predal. Tiež si ma veľmi potešila postupmi,na nákupnú ekotašku som si postupík vyžiadala :-))) Teší ma návštevnosť tvojej stránky, držím palce v súťaži a prajem veľa nápadov, aby si nás mohla ďalej inšpirovať :-) Broňa
    bronislavalorkova@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Katka,stránku navštevujem pravidelne,hlavne je to pre mňa relax po celom namáhavom dni.
    Dostávam sa už aj do šitia,milujem patchwork.
    Najviac sa mi páčil príspevok-po daždi vyšlo slnko-pretože quilt bol naozaj prekrásny.A ešte aj
    postup na šitý košík,ktorý som sa pokúsila ušiť a som spokojná,ako sa mi podaril,aj keď nieje taký pekný ako Váš.:)Želám veľa úspechov.Lena.
    leha257@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katka, blog sledujem s napatim, co nove si zasa nasla, usila, vymyslela, vdaka za tipy a rady :} u mna tiez naj blog "po dazdi vyslo slnko", kedze som tu nepodarenu drazbu s tebou velmi prezivala ;} aj tutorialy su super z.
    bezaz@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Katuška, na Tvojom blogu si každý nájde to svoje a pridám sa...príspevky o hviezdnom quilte sa mi najviac páčia, takéto akcie majú dušu. Krásne slniečkové dníky prajem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mila Katka, odkedy som nasla tvoj blog a eshop, tak sa chodim aspon na chvilku denne pokochat a inspirovat krasnymi vecami a latkami. Kedze som sicka zaciatocnicka :), velmi sa mi pacil tutorial "Ako usit pekne rohy na obruse jednoducho a rychlo". Do buducnosti sa tesim na kazdy dalsi jednoduchy a neskor aj na zlozitejsi foto-tutorial :)
    moninka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Katka, Po dazdi vyslo slnko bol uzasny projekt aj ked som si citala az spatne. Uzasne odhodlanie nevyslo nazmar mam rada dobre konce som rada ze aj takyto skvely projekt dobre skoncil. Tiez sa mi paci tutorial na pekne rohy.
    Zelam vela stastia a este vela takych krasnych projektov Iveta
    ma_il@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Katka,páči sa mi u teba aj ked neprispievam ♥ a moja srdcovka je "po daždi vyšlo slnko" a návody a postupy sú tiež super :)
    želám ti veľa tvorivého šťastia Aďa
    kaayra8@aol.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Kati, budem sa trosku opakovat, ale najviac sa mi pacil prispevok "Po dazdi vyslo slnko" - hoci ja sama som sa nezapojila (na take hviezdy si netrufam), velmi som tomu projektu fandila, takze ma potesilo, ze to nakoniec tak dopadlo:)
    Co by som privitala? Aby stranka "frcala" tak ako doteraz, paci sa mi, ze ju casto aktualizujes a kazdu chvilu je tu nieco nove:)

    Vela stastia!
    chvilkapremamu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. kati, 20 000 a zahranicni "hostia",to uz fakt stoji za to. ale vobec sa necudujem,lebo tvoje napady su ozaj dobre. paci sa mi,ze nas upovedomujes o zaujimavych akciach (site hviezdy, geometricke tvary....), o ktorych by sme mnohi nemali ani tusenia, v ponuke mas, podla mojho nazoru, netradicne latky,ktore dodavaju vytvorenym veciam originalitu....a to som este nespomenula sikovne navody :P takze DAKUJEM v mene vsetkych,ze mas taku peknu a prakticku stranku.

    spadnutaslivka@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, objavila som túto stránku len pred pár dňami. Manžel si na predčasné Vianoce kúpil stroj, lebo som po ňom strašne túžila. Problém bol, že v okolí som nenašla žiadne pekné látky. Nešijem veľa, ale keď, tak nech je to "dokonalé". V zúfalstve som sadla za comp a natrafila na vás. Srdce podskočilo a urobila som prvú objednávku. Presne takéto látky som si predstavovala.
    Hurááá, že niekto má podobný vkus ako ja. Dnes už len čakám na svoj prvý nákup a hor sa do šitia. Dúfam, že urobím radosť na Vianoce celej rodinke, lebo mne ste už radosť urobili.

    Ďakujem a veľa úspechov prajem

    jarmiladzambova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Katka, tvoj blog je super. Máš pekne urobené foto postupy, ktoré sú vhodné tak pre začiatočníka ako aj pre pokročilého patchworkára.:o)Rada sa sem vraciam a čerpám nápady a inšpirácie, ktorých nikdy nie je dosť. No a látky sú tiež nádherné. Tak nech sa darí aj naďalej.
    No a najviac sa mi páčili príspevky "nákupy v Paríži" a "výročie svadby". Uvítala by som ďalšie nové foto postupy,ktoré dokážu navnadiť a naladiť na nové projekty. anka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Kati!!! Ja velmi vela komentarov nenechavam za co sa velmi ospravedlnujem, ale pri vsetkych mojich cinnostiach a ratolestiach mam cas len semo - tamo prefrcat blog ako vichor, potesit oko aj srdiecko a uz som fuc. :D Ale z tvojich prac a vytvorov som nadsena!!!! Milujem drobnostky, tasticky, a ine malickosti site s laskou. A ked su site z tvojich uuuzasnych latok, je to proste ako piesen! Skoda ze si nemala e-shop v case ked som mala hlavnu cinnost sitie, bola by som v tvojom e-shope castejsie ako v potravinach :) Momentalne krachujem v obchodoch s cukrarskymi pomockami, Ale poviem ti tajomstvo!!!! Dohodla som sa so svojim jeziskom ze mi od teba prinesie darcek!!! Mozno prave to ma nakopne a znovu budem zohrievat stolicku pred sijacim strojom :D Ale k veci - najviac mnou pohol a zimomriavky aj na vlasoch mi sposobil clanok "po dazdi znova vyslo slnko"... Je to uzasne ked takato krasna myslienka ma stastny koniec. Ako v rozpravke :) Prajem vsetko dobre a hlavne nech ta chut a sikovnost neopusta!!!! :) Lusil
    lucia.mizerakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj Katka. Aj sa tu veľmi rada vraciam, pretože Tvoja stránka je plná nápadov, krásnych látok a farieb. Som rada, že quilt sa predal. Takže mne sa pačili stále nové hviezdičky:-) Aj ja prajem ešte veľa, veľa kliknutí a veľa nových nápadov. Určite sa Ti to podarí. Táňa t.hnatova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Katka!no vies co sa mi asi najviac pacilo.Po dazdi vyslo slnko.Som rada,ze sa osobne pozname,tvoje latky su krasne mam doma a prave tvorim.A tvoj blog je super.pa ADA

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Aj ja sa pridam k nazoru ze PO DAZDI VYSLO SLNKO je najlepsi!!! Tak pozitivna sprava strasne zahreje na srdiecku :) mrkvickaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Najskôr samozrejme gratulujem k takému pekne-okrúhlemu číslu !!
    Nechodím sem každý deň, ale vždy tu nájdem niečo zaujímavé. Najviac radosti som mala po prečítaní príspevku "Po daždi vyšlo slnko" - nielen preto, že tam bola aj moja hviezdička :-) Hlavne preto, že sa podarilo niekomu trošku pomôcť. A tiež máš dobré návody - podľa jedného som minulý týždeň ušila košíček, ktorý sa ako darček veľmi páčil. Držím palce na zdolávanie ďalších mét.:-)
    Alena
    alaba13@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin