piatok 9. decembra 2011

Súťažíme, súťažíte

Včera večer prebehlo slávnostné vyhlasovanie výsledkov súťaže e-žena roka, v ktorej ste ma viacerí podporili. Vďaka vašim hlasom som obsadila 5. miesto :o) Aj keď som nevyhrala, povzbudivé slová, ktoré som od vás dostala, robia priam zázraky. Veľmi vám všetkým ďakujem!

Čo sa týka vašich súťaží, rozhodla som sa urobiť malú rekapituláciu. O tento krásny fialovo zelený látkový set prejavilo záujem 17 z vás:


Ak o tomto darčeku počujete prvýkrát, znamená to že ste prehliadli TENTO príspevok. Dobrá správa pre vás, ešte stále sa môžete zapojiť. Nechajte svoj odkaz pod príspevkom do 11.12. a budete zaradení do žrebovania.

V druhej súťaži, ktorá je stále aktuálna, máte možnosť vyhrať zimné prestieranie:


alebo môj obľúbený ružovo šedý látkový set:


Vyzerá to tak, že zúčastniť sa tejto súťaže je komplikovanejšie, ako som predpokladala. Preto som sa rozhodla uverejniť zoznam tých, ktorí sú už zaradení do losovania:

Zuzka Bezakova Seligova
Jarmila Dzambová
Andrea Golisová Pavlovičová
Vladimira Gjablova
Jarmila Brusťa Fečková
Bibiana Brondova
Lucia Dvorska
Katulienka Dujuri
Sona Belakova
Monika Podhajská
Tatiana Huszthyova
Lenka Hančinová
Andrea Ligačová
Jana Krištofová
Tatiana Bottová

Ak ste klikli na "like" na stránke e-shopu, ale nevidíte sa v zozname, znamená to, že ste sa nestali fanúšikom stránky a ja nemám prístup k vášmu menu. Skúste to ešte raz, vyhľadajte si cez Facebook stránku Modern Patchwork a pridajte si ju k obľúbeným stránkam (alebo sa aspoň staňte priateľmi Modern Patchwork). Ak by vám to vôbec nešlo, nechajte iba odkaz pod TÝMTO príspevkom. Nezabudnite uviesť svoju e-mailovú adresu, aby som vás mohla v prípade výhry kontaktovať. Zapojiť sa môžete do nedele, 11.12. dopoludnia, aby sme večer mohli vyhlásiť výhercov.

Prajem pekný tvorivý víkend.








2 komentáre:

  1. Ahoj Katka,
    konto na FB zatiaľ nemám, ale som tu zaregistrovaná a rada by som sa prihlásila do tejto súťaže :-)
    alaba13@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, Katka, ja som si tiež pridala stránku na FB - Bronislava Lorková

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin