utorok 6. decembra 2011

Mikulášske darčeky pre vás

Ako som sľúbila, prinášam vám ďalšie prekvapenie :o) Neviem ako vy, ale ja som už pár týždňov vo sviatočnej nálade a mám chuť rozdávať darčeky. Dnes sa nebudem veľmi rozpisovať, iba vám ukážem, čo som pre vás po večeroch s láskou ušila: 


Dúfam, že sa vám prestierania so zimnou tematikou páčia, lebo práve tie máte možnosť vyhrať!

Ak ste si práve povedali, že sa vám farebne nehodia alebo že si viete ušiť krajšie, mám pre vás možnosť číslo dva: tento krásny americko-japonský látkový set (jeden z mojich najobľúbenejších):


Zadanie je tentokrát veľmi jednoduché a nevyžaduje si veľa času: 
stačí sa prihlásiť do vášho konta na Facebooku, vyhľadať Modern Patchwork,
 pridať si stránku ako obľúbenú (pozor, nestačí pridať si Modern Patchwork ako priateľa)  
a stať sa tak fanúšikom našej stránky.

(Pre tých z vás, ktorí nemajú svoj účet na Facebooku, mám náhradné riešenie: zaregistrujte sa v e-shope a napíšte mi pod tento príspevok, že ste tak urobili. Ak ste už zaregistrovaný a chcete sa zapojiť do súťaže, tiež mi o tom napíšte krátky komentár pod tento príspevok.)

Spomedzi nových aj existujúcich fanúšikov vyžrebujeme v nedeľu 11.12.2011 jedného šťastlivca, ktorý si bude môcť vybrať jednu z cien.

PRIHLASOVANIE JE ZASTAVENÉ, PRÁVE LOSUJEME :o)

Prajem vám všetkým veľa šťastia! 


PS: ešte stále stíhate využiť úžasnú akciu -20% na všetko v e-shope! 
Nezaváhajte, akcia končí dnes o polnoci. Viac sa dočítate TU.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin