piatok 30. decembra 2011

Patchworkový kalendár 2012

Mnoho ľudí teraz bilancuje, čo sa udialo v roku 2011 a dáva si predsavzatia do roku 2012. Priznám sa, že na takéto veci veľmi nie som. Viem, že som minulý rok prežila veľa dobrých vecí, viem, že budúci rok ma tiež čaká pár prekvapení, ale nemám v úmysle robiť si zoznam vecí, ktoré určite MUSÍM urobiť. Keď som bola mladšia, pár Silvestrov po sebe som to skúšala a takmer nič z môjho siahodlhého zoznamu sa nestalo. Zbytočná frustrácia. Tak som dospela k postoju, že sa jednoducho teším na to, čo mi nový rok prinesie, pár vecí si naplánujem, ale keď nevýjdu, nebude to žiadna tragédia. 

V mojom patchworkovom kalendári sú zatiaľ isté dve veci:

1. zúčastním sa PRAGUE PATCHWORK MEETING 2012


Ak ste v Prahe už dlhšie neboli, určite je to vynikajúca príležitosť znovu sa poprechádzať krásnymi starobylými uličkami a spojiť to s návštevou zaujímavej výstavy. Zarezervujte si víkend od 30.3. do 1.4.2012 a nezabudnite sa zastaviť aj pri mojom stánku :o) Ja som na tejto výstave ešte nikdy nebola, ale počula som na ňu samé chvály. Zároveň je to prvá výstava, na ktorej budem mať stánok, tak som plná očakávaní. Všetky užitočné informácie nájdete priamo na stránke PPM

2. budem z diaľky sledovať TOKYO International Great Quilt Festival 2012

Pred pár týždňami sme s dievčatami z Brezna dostali milé listy z Tokya. Týkajú sa samozrejme našich patchworkových blokov, ktoré sme odoslali na ďalekú cestu, aby sa v Japonsku stali súčasťou priateľských quiltov.



Festival sa bude konať 20.-28.1.2012. Predpokladám, že sa tam nikto z nás nedostane, ale určite získame nejaké fotky hotových quiltov a potom vám ich ukážeme. Ja som už veľmi zvedavá.


Prajem vám všetkým šťastné vykročenie do Nového roku 
a mnoho krásnych chvíľ pri tvorení. 

Happy New Year to all my friends!

Bonne Année a tous mes amis!










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin