nedeľa 3. marca 2013

Naše bloky na Tokyo Quilt Festivale 2013 / Our blocks

Práve som si dvakrát prezrela 89 nádherných quiltov, ktoré vznikli z blokov z celého sveta a boli vystavené a vydražené na Tokyo Quilt Festival 2013. Šla som si oči vyočiť, ale môj blok som nenašla. Vlastne zo všetkých, o ktorých viem, že putovali zo Slovenska a Čiech, som našla iba dva:

I've just checked twice the 89 beautiful friendship quilts from Tokyo Quilt Festival 2013. They were made from blocks from all over the world. I was doing my best but I didn't find mine. Actually I only found two from Slovakia and Czech republic and I know there should be much more.

v spodnom riadku tohoto je Věrkin blok / Vera's block downside of this quilt

a v pravej časti uprostred tohoto quiltu je Martinin blok / Martina's block on the right side of this one

Dodatočne svoj blok našla aj Zuzka / Zuzka herself found her block this morning
v pravej dolnej časti / on the right side of this quilt

Ostatné som buď prehliadla, alebo tam naozaj nie sú, čo by ma teda veľmi mrzelo. 
Keď som tento rok nedostala "certifikát" s číslom quiltu, v ktorom bude môj blok použitý, pomyslela som si, že sa v Tokiu rozhodli šetriť. Ale začínam mať pocit, že sa balíček poslaný prvou triedou jednoducho niekde cestou stratil. 
Napriek tomu som odhodlaná zapojiť sa aj do ďalšieho ročníka, už sa teším na vyhlásenie témy :)

I didn't find the rest of them. Or they really are not there (that would bother me a lot) or I just didn't see them. I didn't get the "certificate" with a number of quilt this year so I thought they decided to economize. But I start thinking that my package sent by the first class was just lost. 
Never mind, I'm still decided to participate the next year, too :) 

Ak máte chvíľu času a chcete sa pokochať, kliknite SEM. Ďakujem Ayumi za link aj za to, že sa na výstave snažila v tom neprebernom množstve quiltov nájsť naše bloky. Ak náhodou nájdete tie svoje, určite mi dajte vedieť! 

If you have some time and want to admire all the quilts, click HERE. Thank you Ayumi for the link and for trying to find our blocks in that galaxy of quilts.



2 komentáre:

  1. Jéé super, určitě se podívám i na ostatní. Díky já do toho půjdu s tebou :-) Do schránky nic nedorazilo, tak jsem myslela, že to asi nedopadlo. Mám radost, že trpaslíci jsou tam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Se tu tetelím radostí, že ten můj bloček se tam dostal a že byl použit. Kdyby jsi nenapsala kde ho hledat, asi bych ho nenašla. Nějaké zkušenosti jsem zase nabrala, tak se těším na další ročník, určitě se zapojím a dám si víc záležet. Děkuju moc.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin