pondelok 4. marca 2013

Do tretice všetko dobré

Vďaka Jarke Bachovke sa mi podarilo nájsť aj posledné dva bloky z PW cechu, o ktorých som vedela! Stačí totiž kliknúť na obrázok quiltu a na každom bloku sa zobrazí meno toho, kto ho poslal. Najskôr som sa bála, že čítať toľko mien zaberie ešte viac času, ako kontrolovať obrázky, ale v každom quilte sú japonské znaky a iba občas sa mihne normálne napísané európske meno :) 

Danielin blok je vľavo hore
Emese má blok vpravo dole

Konečne som spokojná :)




5 komentárov:

  1. Katka, našla som ďalšie bloky, pozri:
    17 - 1.S,4.R (S-stĺpec, R-riadok), 18 - 8.s
    25- 7.S, 3.R odspodu, 26 - 9S zprava 5Rod spodu
    29-3S 8R, 33- S 4R, 34- 1S zprava 7R,44-7S posledný riadok, 53-1S zprava, 5R zdola
    55-2S zprava, 7R, 63-2S zprava, 8R
    70-3S 3R, 74 - posl. riadok, 6S
    77- 3R odspodu 6S, 81 1S 3R,
    82 - 3R odspodu, 3S zprava
    neviem či sú všetky. Žiaľ Tvoj ani dupkyn som nenašla. Dúfam, že Vás to neodradí a zúčastníte sa aj o rok.
    bachovka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré z nich som si tiež všimla, sú tam nejaké známe mená, aj také, ktoré nepoznám, ale znejú slovensky alebo česky :) Len o týchto som ani nevedela, že cestujú do Tokia.

      Odstrániť
    2. Veď počkajte, o tri mesiace príde poštou fotka ďalšieho quiltu :) Budu v nom len 2 hviezdne bloky, moj a Katkin a okolo bude len biely a cerveny lem s japonskym textom "cestovateľské bloky, co cestou do Tokya 3x obisli zemegulu" :)
      Uz som zazila, ze som latky z ameriky cakala mesiace, uz mi aj peniaze vratili a latky o 4 mesiace po objednani dosli - valali se niekde v Parizi 3 mesiace :)

      Odstrániť
  2. Katko,díky za odkaz....už jsem tuhle akci dávno pustila z hlavy,s velkou zvědavostí prohlížím.....a jupííí našla...
    mám velkou radost 29 -8 řádek 3 zleva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katko, kde se daji najit vsechny quilty? Taky jsem posilala blok a na techhle to nevidim.
    Misa

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin