pondelok 4. marca 2013

Som Monk! / I'm Mr. Monk! :)

Som Monk, našla som ďalšie quilty s našimi blokmi! :) Keď mi Zuzka ráno napísala, že našla svoj blok, veľmi ma to povzbudilo (pridala som ho do predchádzajúceho príspevku: SEM). Povedala som si, že nie je možné, aby sa toľko našich blokov stratilo. Sadla som si k veľkému monitoru a ešte dvakrát prezrela všetkých 89 quiltov z Tokia. Mám pocit, že ich už poznám naspamäť. Ale pátračská akcia sa vyplatila! Nenašla som síce všetky, ale dosť na to, aby som sa z toho tešila :)

I'm Mr.Monk, I've found another quilts with our blocks! :) When Zuzka announced this morning that she had found her block it really encouraged me to continue the search (I added her quilt to previous blog post: HERE). I was pretty sure that our blocks can't be lost. I turned on the big screen and checked all 89 quilts from Tokyo again. Twice. I guess I know them by heart now. But the research was successful! I didn't find all of them but enough to be very happy about it :)

Jarkin blok je v ľavej časti  Jarka's block on the left side

Monikin blok je v pravej časti quiltu / Monika's block on the right side

 Jitkin blok je v ľavej dolnej časti quiltu / Jitka's block on the left side

 Alenkin blok je v ľavej hornej časti / Alenka's block on the left

 v spodnom riadku je blok Editin blok / Edita's block downside
v pravej časti quiltu je Andrejkin blok / Andrea's block on the right side
Predpokladám, že dievčatá z PW cechu posielali všetky bloky spoku, takže si myslím, že tam niekde musia byť aj zvyšné dva, ale sú príliš dobre ukryté. 

I guess the girls from PW club sent all the blocks in one envelope so the rest of them is somewhere, too but they are very well hidden. 

Vyzerá to tak, že sa zatúlala iba moja obálka. Najviac ma mrzí, že spolu s mojím blokom cestoval aj Martin blok, krásny, vypiplaný :(

It seems that only my envelope is lost. What bothers me the most is that I've send Marta's beautiful block, too :(
Martin blok / Marta's block
môj blok / and mine

Dúfam, že tie z vás, ktorých bloky sa podarilo vypátrať, hreje dobrý pocit 
a že sa zapojíte aj do ďalšieho ročníka :)

I hope you will join the next year's Tokyo Quilt Fest, too :)



6 komentárov:

  1. Katka, nech Ta to nemrzi ... ved to je stastie, ze len jedna obalka sa stratila a v nej len 2 blpoky, som myslela, ze ich tam bolo viac ... a na druhej strane, ja uz mam take skusenossti s postou, ze to isto sa stratila preto, ze tram bol moj blok :) Kedy sme posielali samostatne, Tvoj dojde a moj nie:) Mas pravdu, nedame sa odradit! :)Krasny dnik :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti, som rada, že to berieš takto a nedáš sa odradiť :) Môj blok ma až tak netrápi, mrzelo ma to hlavne kvôli tebe.

      Odstrániť
  2. Katka, skús hľadať podľa mena, keď klikneš na obrázok, zmení sa na písmo, kde je uvedené meno, kto ušil blok.
    bachovka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No neviem, či by mi to nezabralo ešte viac času ako vizuálna kontrola :) A piatykrát sa mi už do toho nechce :) Ty si našla niečo zaujímavé?

      Odstrániť
    2. Odpoviem si hneď sama, nezabralo :)

      Odstrániť
  3. Vdaka za dobru spravu, moj blok docestoval v poriadku a uz je tam :-) Akurat som mail nedostala ziadny "certifikat", ci co to malo byt - aj ked som do oblky napisala v sprievodnom liste aj mailovu adresu. No co uz... Susila som pozriet aj tu stranku, vsetky quilty su zaujimave. Len skoda, ze som tam nikde nenasla prepinac na nejaku zrozumitelnu rec :-))))
    Vasa obalka ma mrzi :-( ale Katka mozes si cestu obalky preverit na stranke Slov.posty - staci len mat podacie cislo. Kazdopadne nebyt Teba, tak o tej akcii asi ani nevieme, takze z kazdeho bloku Ti vlastne kusok "patri" :-)))
    Alena

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin