pondelok 18. marca 2013

Dlhujem vám / I owe you

Dlhujem vám všetkým vysvetlenie, prečo je v poslednej dobe v mojom blogu mĺkvo a prečo to vyzerá tak, že nič nešijem.. vlastne ono to tak nevyzerá, ono to tak naozaj je. Už vyše dvoch mesiacov som do ničoho nepichla. Zanedbávam BOM, zanedbávam darčeky pre čerstvo narodené detičky mojich kamarátiek a rodiny. Pritom ako vždy, projektov je veľa, len momentálne musia zostať len v mojej hlave. Čakáme totiž bábätko. Vytúžené, plánované, aj keď po dlhom čakaní som už ani neverila, že to raz príde. A prvé mesiace mi dali teda poriadne zabrať. Bola som vkuse unavená a bolo mi nonstop zle, takže jediná činnosť, čo som cez deň zvládla, bola čiastková starostlivosť o domácnosť a o Remiho. Naozaj čiastková. Buď som zvládla navariť alebo umyť riad alebo povysávať jednu miestnosť, po troške a pomaly nachystať objednávky.. a popoludní som už len bezducho ležala na gauči, pozerala telku a túžobne očakávala Sebastienov príchod z práce, aby sa mohol postarať o všetko ostatné. Ešte aj písanie mailov a blogu bolo príliš vyčerpávajúce. Teraz je mi už tretí deň trošku lepšie, tak dobieham resty a len sa modlím, aby sa to ešte trochu zlepšilo a aby som bez problémov zvládla Prague Patchwork Meeting

I owe you all an explanation why it's been so quiet on my blog lately and why it seems I don't sew at all.. actually, it doesn't seem like that, it is like that! I didn't sew for over two months now! I missed the BOM, I missed the gifts for new born babies around. And yet, there is a lot of projects on my to do list. They just have to stay on the list for some time. The reason is simple: we're going to have a baby. It's been planned and wanted but after such a long time I didn't even expect it anymore. And the first months were really tough. I've been tired and sick all the time and I could hardly take care of our home and Remi. I was able to accomplish just one task a day.. and in the afternoon I was just laying on the couch watching tv and waiting for Sebastien to come home from work and take care of everything else. Even writing emails and my blog was too tiring. But it's been the third day now that I feel a little better so I'm trying to catch up. And I hope it will get even better before Prague Patchwork Meeting


Včera večer som to už nevydržala a po dlhej dobe som si sadla k šijaciemu stroju. Mojím úžasným dielom boli skrátené tehotenské rifle :))) To tiché vrčanie stroja ma tak opantalo, že kým chlapi pozerali Jamesa Bonda, ešte som narýchlo ušila deku pre jedno malé dievčatko. Najjednoduchšia vec na svete, iba panel podšitý jemnučkou dekovinou, ale dúfam, že poteší a zahreje. 

Last night I just couldn't resist it anymore and turned on my sewing machine again. My "oeuvre" was the shortening of my pregnancy jeans :))) But the silent purring of my machine fascinated me so much that while men were watching James Bond I whipped up a blanket for one little girl. The simplest thing ever, just a panel doubled by some soft minky but I hope it will please and warm her up. 


Prajem vám krásny začiatok týždňa a držte mi prsty, aby som už mohla viac šiť. 
Neskutočne mi to chýbalo.

I wish you all a great week and please wish me luck to be able to sew some more. 
I was really missing it.




20 komentárov:

  1. Jeeej, Kati, to je mile !!! Tesim sa s tebou velmi a zelam ti hlavne, aby si si uz zvysok tehulkovania len a len uzivala a predovsetkym, nech ste obaja v uplnom poriadku ! Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-))) Vlada G.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Katka, BLAHOZELAM!!! To je úžasné, na svet príde ďalší malý anjel! PPM bude asi náročný, šetri sa a dávaj na seba pozor!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katusik, tak som rada, ze ti je uz trosku lepsie, tehu "radosti" v kombinacii s vacsim dietatkom, obchodom a domom su naozaj vrazedna kombinacia.. Dufam, ze sa v sobotu vidime ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katka, zo srdca blahozelam k vytuzenemu babetku a prajem vela zdravia tebe aj drobcekovi v brusku a uz len prijemne tehotenske obdobie. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kati blahoželám :) Krásmna novina :) Držím palce, nech všetko v pohode zvládneš a nech ste celý čas v poriadku - Ty aj malý parazitík ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Graguluji k miminku a přeju hodně zdraví a ať jste oba v pořádku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Katka, tak to su skvele spravy. Srdecne vam blahozelam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Katka gratulujem a prajem veľa zdravia Vám obom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem vám všetkým za gratulácie a milé želania :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teda, veru dobrá novina :-) verili by ste, že vám závidím? a to mám malé 9-mesačné bábo :-DDD držím palce

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gratuluju moc. Přeji ti lepší dny bez únavy a krásné těhotenství. Budu se na vás těšit na PPM

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Katko,blahopřeji...to je milá zpráva,přeji pohodové nadcházející dny.
    S pozdravem Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Katka blahoželam...a prajem všetko dobre.pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Katka, zo srdca blahozelam k drobciatku, ktore v tebe rastie a prajem ti, aby tazke mesiace nahradili pekne mesiace, kedy si budes moct skutocne uzit to krasne obdobie tehotenstva. Ja som takto pred rokom stravila tiez tazke zaciatky tehotenstva a teraz si uzivam krasne vonave babetko. Vela sil, energie a napadov!!!!
    Drzte sa!
    Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Gratulujem a prajem vela sil , aby si to vsetko uspesne zvladla :-)
    alaba

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To je krasna správa Katka, GRATULUJEM!!! a nech všetko dopadne na výbornu držím palce.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Milá Katka,
    taká radostná správa, očakávané bábätko, nie je nič krajšie a nič dôležitejšie....tak nech ti je rýchlo lepšie a máš trošku viac energie...aj keď ja by som ti poradila, aby si len oddychovala, spinkala, pretože pri bábätku ti oddych bude asi chýbať:-))...ako aj mne, ale tak vydržíme:-)
    Zaváhala som pri týchto paneloch, chcela som ružový a už ich niet...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helen, presne to viem, že sa potom tak skoro nevyspím, len som to už raz skúšala a zistila, že naspať do zásoby sa nedá :)) Ružové panely som práve stiahla zo Sashe, takže je pár kúskov znovu aj v e-shope :)

      Odstrániť
  18. Ďakujem vám všetkým za ďalšie gratulácie a povzbudivé slová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gratulujem, opatrujte sa obaja ... nic Ti Kati neutecie, ked budes moct budes sit..ja viem ako Ti to chyba...ale na provm mieste je teraz baatenko a TY ...tak sa drzte !!

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin