nedeľa 22. apríla 2012

Dve sladké ružové

Ach, to je taká krása znovu sa dostať do svojich koľají, znovu trochu šiť, znovu chodiť na prechádzky, lebo svieti slnko, po dlhej dobe stretnúť známych ľudí, po dlhých zimných mesiacoch znovu zájsť na zeleninový trh a kúpiť si čerstvý šalát a redkvičky :o) 

Neviem ako vy, mám na trhu neďaleko domu svojho obľúbeného predajcu, ktorý s láskou vypestuje všetku zeleninu, ktorú predáva (väčšinou bio, čomu sa veľmi teším), vždy má dobrú náladu, poradí a prihodí do tašky pár kúskov zeleniny či ovocia navyše. 
Keď mi minulý týždeň povedal, že má trojročnú dcéru, vedela som, že jej chcem ušiť malú taštičku na bábiky. Takúto, úplne jednoduchú, malú, ružovú, akú bude mať malé dievčatko určite rado.

Výber hlavnej látky samozrejme padol na milú látku so známkami s rozprávkovými postavičkami od Kokka a inšpiráciu, ako už mnohokrát, som našla v desiatovej taštičke od Ayumi

Táto verzia je maximálne zjednodušená, takže bola rýchlo ušitá. 
Krásne držala tvar vďaka pevnému vlizelínu, ale zdala sa mi príliš prázdna

tak som prihodila malého sloníka, ktorý čakal v našom úložisku darčekov na svoju príležitosť :o)

S takýmto darčekom by mohlo byť trojročné dievčatko spokojné, však?
Dozviem sa snáď tento týždeň. 

Dnes bol krásny deň. Okrem toho, že popoludní chvíľu pršalo a bolo chladno, sme toho dosť stihli. Napríklad sme prvýkrát zavítali do bratislavskej ZOO, ktorú máme čo by kameňom dohodil, ale nikdy sme sa k tomu nedostali (teda viem aj prečo, najskôr bol Remi príliš malý, aby to vnímal a potom bola dlho zima). Dnes ráno som sa dozvedela, že v rámci akcie Bratislava pre všetkých je vstup do ZOO zadarmo. Tak sme silno dúfali, že nezačne pršať a šli. Remi bol nadšený a my, ako správni rodičia, sme boli nadšení, že je nadšený :o)

Navyše sme to mali tak dobre naplánované, že mi popoludní zvýšilo dosť času na dokončenie kabelky, ktorá čakala na svoje ušitie dobrých pár mesiacov. 
už v rozšitom stave sa mi veľmi páčila. Aj mi bolo trochu ľúto, že vnútorné vrecko bude vidieť len majiteľka :o)

Takto vyzerá hotová. Vypiplaná, vymazlená, pekne som sa s ňou vyhrala. Základ strihu je rovnaký, ako pri tej prvej malej taštičke, ale trochu som ju prispôsobovala a upravovala. Viem, že mnohé z vás šijete krásne zložité tašky s piatimi zipsami, takže táto, s jedným magnetom a vnútorným vreckom je oproti nim brnkačka, ale pre mňa je to úspech. Vždy, keď sa mi podarí ušiť jednoduchú vec bez jedinej chybičky, som so sebou nadmieru spokojná.

Ak sa vám zdá, že ste takúto tašku, v rovnakých farbách, už videli, tak sa vám to nezdá :o)
V malom som ju šila ako desiatovú taštičku pre Ellu. Dobrý postreh! 



Ak by ste po takejto kabelke zatúžili a ešte stále ste nezačali šiť, môžete si ju objednať v e-shope. Upozorňujem iba, že tú krásnu látku s krúžkami už nemám :o(

Ok, ja idem oddychovať, zajtra ma čaká colnica, tak potrebujem načerpať energiu. 
Hádajte, po čo tam idem! :o)
Nápoveda:

Prajem vám krásny začiatok týždňa!



10 komentárov:

  1. Katka, taštičky sú krásne, dokonalé. Veľmi sa mi páči ta známočkova látka.To bude potešenia.
    A zoo sme si v sobotu vychutnali aj my :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme kvôli tomu dažďu museli odísť trochu skôr, nestihli sme pozrieť všetko, ale bolo to aj dobre, lebo Remi začínal byť unavený. Aspoň vieme, čo všetko tam je a nabudúce si naplánujeme celý deň, keď bude naozej pekné počasie.

      Odstrániť
  2. Katka krasne,pekne latky si pouzila!a co v stredu bude stretko?a uvidim nove latky?pa ada pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adi, ďakujem! A áno, v stredu vás čakám, slivky na koláčik pripravené, káva upražená :o) Teším sa!

      Odstrániť
  3. Krásne taštičky Katuš...tá maličká je čarovnáááá :-) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katka krasne tasky, a super profesionalne usite - mne dost dlho potrva a mozno sa mi ani nepodari taka uroven :D

    a dakujem za krasne nove latky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, ďakujem! A som si istá, že by si to zvládla. Po troch prvých taškách sú tie ostatné v pohode .. teda aspoň takéto jednoduché, na zložité si ani ja zatiaľ netrúfam :)

      Odstrániť
  5. Katka, krásne tašky. Zas sa ti niečo pekné podarilo :)
    Aký typ vlizelínu používaš do tašiek, že vyzerajú také pevné? Ja keď šijem tašku, tak po prevrátení vyzerá taká vykrčená a aj tak nevyzerá tak pevne a hladko ako tvoja na obrázku.
    anka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Anka! :) V tej malej desiatovej mám taký pevný.. ronar alebo ronopast? Nepamätám si presne, ako sa to volá :( Ale je to veľmi pevné, nažehľovacie. A v tej veľkej kabelke obyčajný nenažehľovací vatelín, ale zase ti nepomôžem s presnou hrúbkou. Ja to vždy v obchode chytím a poviem si, že toto by sa hodilo.

      Odstrániť
  6. Ahoj Katka, krásne tašky! hneď by som brala :-)) a gratulujem k oceneniu na blogu Mery13 :-) myslím že zaslúžene!

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin