utorok 11. októbra 2011

Svet je hneď farebnejší

Aby ste si nemysleli, že sa v poslednom čase venujem iba organizovaniu.. a aby bol svet trochu farebnejší, musím vám ukázať, čo sa mi v poslednej dobe podarilo. Fakt podarilo, lebo už keď som ja, vraj perfekcionistka a kritička, spokojná s vlastnou prácou, tak to už je čo povedať. 
Kde bolo, tam bolo.. jedna malá Ellka má super mamu. A super mama jej u mňa objednala košíček na hračky a desiatovú taštičku. Trochu som sa potrápila s výpočtami, ale výsledok stojí za to. 

kombinácia týchto troch látok od Art Gallery je neskutočne krásna


tieto hračky patria môjmu synčekovi, som si istá, že Ellka má krajšie.. teda aspoň namiesto supa má nejaké milšie zvieratko :o)

Desiatová taštička mi dala trochu zabrať. Myslela som, že to už mám zmáknuté, lebo toto bola tretia v poradí, ale tak veľmi som sa snažila, aby bola pekne ušitá, že mi to trvalo snáď aj dlhšie ako tá úplne prvá. Vôbec neľutujem. Snaha priniesla svoje ovocie (v tomto prípade čerešne) a dúfam, že Ellka je rovnako spokojná, ako som bola ja :o)




A samozrejme, ušila som aj kopec nákupných tašiek

 a jedno milé vrecúško znovu z pekných látok od Art Gallery
obojstranné
 na prezúvky?
 na desiatu?
Nevedela som sa rozhodnúť, tak som ho radšej dala do e-shopu :o)

 A aká by to bola rozprávka, aký šťastný koniec môjho príspevku, keby som sa nepochválila látkami, ktoré od dnes bývajú v mojej malej skrinke so súkromnou zbierkou? 

úžasná bio bavlna od Cloud9 Fabrics, dizajnérka Heather Moore

chutná kolekcia DeLovely od Cosmo Cricket

a v rámci hesla "kuchynských vzorov nie je nikdy dosť", ešte retro kuchyňa od Robert Kaufman.

Mňam.

Keby vám náhodou bolo málo a máte už predvianočnú nákupnú horúčku, štartujte šijacie stroje, lebo v e-shope sú už aj vianočné látky

Prajem pekný farebný deň.





1 komentár:

  1. Katuška Ellka je nadmieru spokojná, taštička na desiatu sa u nás používa každý deň a košíček na plyšákov je každý deň košík na niečo iné - postielka pre bábiky, skrýša na tajnosti... Veľká vďaka za farebnejší svet :) Monika

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin