streda 11. apríla 2012

Prague Patchwork Meeting 2012 - klasika

Po krátkej prestávke sa konečne dostávam aj k sľubovanej klasike. Pri týchto quiltoch vám neprezradím mená tých, ktorí ich vytvorili, ale snáď mi to odpustíte. Klasika nepatrí k mojim srdcovkám, ale napriek tomu mám veľký rešpekt pred tými, ktorí dokážu ušiť tieto krásne quilty, často komplikované a ručne šité z malinkých dielikov aj pár rokov. Už len za tú usilovnosť a trpezlivosť im patrí môj obdiv. 
Kolekcia France Patchwork predstavuje repliky klasických amerických quiltov v súčasnom spracovaní. S milými členkami Asociácie francúzskeho patchworku sme strávili pár chvíľ a týmto ich srdečne pozdravujeme :o)














Úchvatné quilty nevznikajú len v zahraničí :o)






Niektoré z nasledujúcich quiltov by kľudne mohli byť zaradené aj do kategórie súčasného quiltu. Niektoré sa mi zdali viac klasické kvôli použitým farbám, niektoré kvôli vzorom. Hranica medzi moderným a klasickým je v tomto prípade asi veľmi subjektívna.  











V poslednom, šiestom príspevku vám už ukážem náš voňavý stánok a porozprávam o všetkých nádherných stretnutiach :o)





9 komentárov:

  1. Mám velikou radost, že je tady k vidění taky moje deka. Hurááááá! Děkuji, Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :o))) super! Gratulujem, fotila som iba pekné quilty :o) A ktorý je ten tvoj?

      Odstrániť
    2. ta s těmi čínskými znaky, děkuju;-)

      Odstrániť
    3. Tak ten je vymakaný! :o) Aj od manžela máš veľkú pochvalu za to, ako sú odstupňované farby.

      Odstrániť
  2. Katka super,nadherne,ze si to mohla vidiet!su to umelecke diela.pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moderné quilty sú prekrásne umelecké diela,ale moja srdcovka sú predsa len tie klasické.Vytvoriť takýto quilt je môj sen,možno raz...Lena :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám také raději klasiku.Do artquiltu se člověk prostě nezachumlá.A ty francouzké,to byla špička!!!Ale je bezva,že byly k vidění tak různorodé quilty,každý si tam našel ty své.Díky za krásné fotky.Mirka

      Odstrániť
  4. Mne sa tiež najviac páči klasika, a som uchvátená z tej slnečnicovej deky a babičkinej záhrady.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Inak dúfam, že som sa nikoho nedotkla, hlavne ak tam mal vystavený quilt a ja som ho neodfotila :o(

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin