štvrtok 5. apríla 2012

Prague Patchwork Meeting 2012 - Ricky Tims

Ricky Tims, hudobník a quilter, ako sám seba nazýva, bol hviezdou celej patchworkovej výstavy. Vystavoval svoje úžasné diela a viedol najočakávanejší a najospevovanejší workshop. Ja som sa nezúčastnila, ale počula som samé chvály. 
Prahu zaradil do svojho veľkého 57 dňového turné po celom svete. 

 Ako mi prezradil pri otvorení výstavy, sám sa nepovažuje iba za quiltera, ale za umelca, ktorý si ako materiál, s ktorým pracuje, zvolil látky, šijací stroj a žehličku. Pred viac ako 20 rokmi dostal šijací stroj po babičke a chcel si pre seba iba niečo upraviť. Po tom, ako ušil svoj prvý quilt, zistil, že je to veľmi návykové a už nemohol prestať (poznáme, však? :o) 

Som si istá, že po tom, ako si prezriete fotky vystavených quiltov neodoláte a pozriete si aj galériu na jeho stránke. Stojí naozaj za to. 

Bohemian Rhapsody

detail

z kolekcie Kaleidoscope

Lifelines III: Can Something Come From Nothin... z kolekcie All That Jazz: Improv Quilts

detail

Genesis z kolekcie Harmonic Convergence Quilts

Lifelines IV

 z kolekcie Caveman Quilts

z kolekcie Caveman Quilts

Niektorí sa fotia s hercami a rockovými hviezdami, ja som neodolala poprosiť o fotku s quiltovacím umelcom :o)

Maestro nám na lodi krásne zahral na špeciálnej píšťale, vyrobenej z dreva z lode, ktorá spočívala na dne mora celých 200 rokov. Dokonalý estetický zážitok. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin