pondelok 21. novembra 2011

Naša charita: nádej zomiera posledná

Včera sa konal slávny Vianočný bazár. Pravdepodobne ste sa večer viacerí zastavili na blogu, aby ste si prečítali, ako sme dopadli s predajom quiltu. Prepáčte, že vás tu žiadna správa nečakala, ale bola som na tom fyzicky aj psychicky dosť zle a nechcela som vás tým nakaziť. Ako to už býva, ráno je múdrejšie večera a keď ma už konečne prestala bolieť hlava, môžem vám napísať. 

Quilt sa včera v preplnenej Starej tržnici nepredal :o( Nekonala sa ani dohodnutá dražba, lebo organizátorky sa na poslednú chvíľu rozhodli, že by to nebolo veľmi efektívne. Keď som videla ten dav ľudí, ktorí prichádzali a odchádzali, pochopila som, že mali pravdu. Bol vystavený hneď pri vchode, za pani, ktorá predávala tombolové lístky a neskôr aj na hlavnom pódiu, na ktorom ho propagoval Mišo Hudák, ale ľuďom sa proste zdalo 150 eur veľa. Bola som z toho nesmierne sklamaná. Viem si predstaviť, že aj vy ste. Boli ste tak nadšené, ochotné a veľmi ste nám fandili, až je mi nepríjemné oznamovať vám práve takúto novinku. 


Dnes však už vidím veci trochu ružovejšie, nádej zomiera posledná a mne napadajú stále ďalšie a ďalšie možnosti, ako by sa dal quilt predať. Samozrejme, zámer je stále rovnaký, peniaze idú v plnej výške na charitu. Síce už nebudú rozdelené medzi rôzne projekty, ale najpravdepodobnejšie ich od nás dostane Špecializovaná detská rehabilitačná nemocnica v Dunajskej Lužnej TETIS, ktorá poskytuje fyziatricko-rehabilitačnú starostlivosť predovšetkým deťom s detskou mozgovou obrnou už od novorodeneckého veku. Alebo to bude iná organizácia pomáhajúca ľuďom v núdzi, každopádne to bude dobrá vec.

Prvá, najjednoduchšia možnosť predaja, je cez môj e-shop, takže ak má záujem skrášliť si domov niekto z vás, ste srdečne vítaní. Ale rozhodím siete aj inde, tak pevne verím, že sa predá ešte pred Vianocami.

Držte prsty.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin