piatok 5. júla 2013

Bio bavlna pre moje deti / Organic cotton for my kids

Všetci chceme pre svoje deti to najlepšie. A podľa mňa je najlepšia bio bavlna. V USA sú okolo nej síce polemiky a diskusie, či sú alebo nie sú pre deti vhodnejšie ako klasické látky, ale pre mňa je to, že sú potlačené farbami bez obsahu ťažkých kovov, dostatočný dôvod veriť im. Okrem toho celý proces, od pestovania bavlny, jej prevozu do továrne, cez spracovanie, bielenie, až po potlač, prebieha s ohľadom na prírodu a na ľudí. A výborne sa z nej šije, nezráža sa, je stálofarebná a pri šití sa nenaťahuje (poznám najmä tú moju, od Monaluna). Viac nepotrebujem. Pre mňa je naj. 

Dnes tu mám rodičov, čo znamená zase chvíľu času, tak som dostala neodolateľnú chuť niečo ušiť. Remi potreboval novú obliečku na vankúšik.. tak som spichla pre istotu rovno dve. 

My parents are visiting us today so I have a little free time again and I couldn't resist to sew something. Remi needed a new pillowcase so I whipped up two. Just in case.  



myslím, že je spokojný :)
I guess he's happy :)

A pomaly mi dochádza, že onedlho budú deti dve, tak začínam šiť aj pre bábo. Na začiatok iba nová obliečka na podložku do kočíka. Celý je hnedo-béžovo-tyrkysový a táto bio bavlna sa k nemu výborne hodila.
I start realizing that soon we'll have two kids so I start sewing for the baby, too.


Môj ateliér ste dlho nevideli. Najmä preto, že v ňom vládne permanentný neporiadok. Dnes som ho v pracovnom zápale upratala, tak som ho musela odfotiť a ukázať vám ho :)

It's been a while that you didn't see my sewing room. The reason for that is a permanent mess in it. I finally cleaned it so I had to take a picture and show it to you :)


Prajem krásny tvorivý víkend!
Have a great creative week end!



8 komentárov:

  1. Katuska vankusiky su prekrasne a kociarik budes mat krasne oziveny... nadhera... no pomaly treba veruze vsetko nachystat... krasny vikendik...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-) Remi je už veľký chlap....a ušila si opäť krásne vecičky. No a čo sa týka neporiadku v ateliéri- ja tam síce žiaden nevidím,ale aj keby tam bol, značí to,že tam niekto horlivo pracuje a nie je to len miestnosť na ukážku ;-)

    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, veď práve! Väčšinou je tam taký neporiadok, že sa to nemôže ani fotiť :) Ale už som to fakt musela upratať, lebo som nemala kam položiť ďalšie látky na nové projekty a nič som nevedela nájsť :)

      Odstrániť
  3. Krásný fotečky. Polštáře i podložka jsou povedené a ateliér je senzační!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeeej Katka, tak už je to tu, príprava na príchod bábätka v plnom prúde :o)
    Vankúšiky sú krásne, Remi môže oddychovať. Ateliér máš nádherný, hlavne sa mi veľmi páčia tvoje mega veľké pracovné stoly. Ja mám dva malé a je to horor pri práci.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vraj poriadok v pracovni, ved to sa asi ani neda :-))) Podusky su pekne , urcite budu dobre sluzit
    alaba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to veľmi neobvyklé, ale raz za rok sa to dá! :))

      Odstrániť

LinkWithin