nedeľa 30. júna 2013

Výhra cez Facebook a Zostaňme v spojení (Google Reader)

Už dávnejšie som sľúbila, že keď naša Facebook stránka dosiahne 500 fanúšikov, budeme rozdávať darčeky. Predvčerom sa mi splnil sen a už je nás dokonca 501 :) Dala som dokopy balíček, z každého rožka troška, samozrejme balíček látok, sušenú levanduľu, látkový náhrdelník, pár pomôcok a niečo z galantérie. Šťastnou výherkyňou je Martina Darasova a ja veľmi dúfam, že ju darčeky potešia. 
Ak nás ešte cez FB nesledujete, srdečne vás k tomu pozývame. Okrem toho, že sa ako prví dozviete o novinkách v e-shope a podelíme sa s vami o zaujímavé fotopostupy, keď nás bude 1000, budeme znovu štedrí :)

Druhou správou (menej pozitívnou) je, že dnes je posledný deň, kedy funguje Google Reader. Neviem presne, čo všetko sa od zajtra zmení, ale jedno je isté, ak chcete naďalej sledovať svoje obľúbené blogy, mali by ste prejsť na iný systém. Najviac odporúčané sú Feedly a Bloglovin.
Pekný príspevok k tomu pripravila Renata z Crafto Manie. Určite si ho prečítajte. 

Jednou z možností, ako nestratiť kontakt, je prihlásiť sa k odberu príspevkov v blogu emailom (stačí zadať vašu emailovú adresu do políčka na pravej strane blogu)

Prajem vám krásny nedeľný večer a úspešný týždeň. 
Dúfam, že sa k vám moje ďalšie príspevky úspešne dostanú. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin