pondelok 24. júna 2013

Atelier Couture

Náhodou som naďabila na pár fotiek prvého a posledného projektu, ktorý sme šili s mojimi francúzskymi kamarátkami počas roka. Drážďanský tanier bol samozrejme posledný a nie všetky ho stihli dokončiť. 

I came accross some photos from the first and the last project from the sewing classes I had with my French friends during this year. The Dresden plate was the last one, of course, and some of them didn't even finish it. 




Ako tréning rezania rotačným rezačom a používania šijacieho stroja sme úplne na začiatku kurzu vyrábali vianočné vence. Jednoduchý projekt, ale strašná piplačka, lebo tých malých vrecúšok treba ušiť a ručne zašiť veľké množstvo. 

We learnt how to cut with a rotary cutter and use the sewing machine on this Christmas Wreath at the beginning of our classes. It's a very simple project but took us a lot of time as you need to make a lot of those little rectangles. 





Radosť z tvorenia :)
The pleasure of creating :)
Ešte neviem, ako to vymyslím budúci rok, ale určite budeme pokračovať.
I'm not sure how I'll organize it next year but I'm sure we're going to continue.




3 komentáre:

  1. Katuška všetky výtvoriky su prekrásne, ten drážďanský tanier sa mi veľmi páči a uvidíš, raz sa aj ja do neho pustím :D a vence, no navnadila si ma na vianoce :D začnem iž asi aj niečo riešiť chi - krásne a ten krásny šicí ateliér - :D krása pracovať tam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Katka, mne sa tiež najviac páči drážďanský tanier, je úžasný. Robila si ho podľa nejakého návodu? Už som sa ťa raz naň pýtala, ale asi si mi neodpovedala.
    Teda, také spoločné tvorenie musí byť super!!!
    Teším sa na vás dievčatá!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je fajn se takhle sejít a ještě si u toho něco vyrobit. Tak snad bude malá dobrá společnice ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin