streda 3. augusta 2011

Cestovná horúčka

Už týždeň trpím cestovnou horúčkou. Na počudovanie však nie z toho, že v piatok odlietame na dvojtýždňovú dovolenku, ale z toho, že zajtra odlietajú do Japonska bloky na spoločné quilty! :o) Dlho to vyzeralo tak, že ten môj pocestuje sám, ale minulý týždeň sa mi ozvala Ľubica z Brezna, že mi tiež niečo pošle. A na moje veľké prekvapenie neposlala jeden, ale hneď štyri bloky, aj za svoje kamarátky!!! Tak vám predstavujem päť blokov, ktoré sa v Tokyu stanú súčasťou quiltov a podporia tak dobrú vec.

Ľubica Kováčiková

 Bronislava Kováčiková

Eva Výlupková

 Jozefína Janečková

Moja maličkosť skúšala prvýkrát v živote šiť na papier, takže hľadala nejaký jednoduchý námet :o) Ako som spomínala v predchádzajúcom príspevku, predlohu som mala už pár týždňov pred očami, len ju bolo treba zbadať. Dúfam, že v tomto bloku spoznáte moje nové logo :o) Chýbajú ešte biele stehy okolo fialových štvorcov, ale podľa hesla "v jednoduchosti je krása", som to nechcela prekomplikovať.


Všetkých päť pripravených na odoslanie:

Ďakujem všetkým dievčatám, ktoré sa zapojili. Verím, že je to prvá z mnohých takýchto akcií. Prvá asi iba pre mňa, lebo viem, že dievčatá už participovali na viacerých podobných podujatiach, dokonca posielajú na charitatívne účely celé quilty! Klobúk dolu, na niečo také treba mať dobré a veľké srdce.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin