piatok 10. júna 2011

Minikapsička pre minimobil

Človek sa učí každý deň. U mňa to asi platí dvojnásobne, hlavne čo sa šitia týka. Konečne som zvládla základy ručného šitia. Na tejto minikapsičke ho bolo na môj vkus až-až. Poviete si, čo je to obšiť dookola kapsičku 14 x 8 cm? Vyzerá to zanedbateľne, ale pre mňa to bola žaba, ktorú som musela pobozkať (Ivka, ďakujem za prirovnanie, úžasne sa mi sem hodilo :o) )



Ručné šitie bola jedna vec, ale čo taká gombíková dierka, ktorú by mal automaticky krásne obšiť váš šijací stroj, ale jemu sa pri návrate do východzej pozície nejako nechce nahustiť steh? Áno, po príčine pátrala celá rodina, na nič sme neprišli. Po asi pätnástich skúšobných dierkach som to vzdala a rozhodla som sa pre najprijateľnejší kompromis.



Ešte trošku odbočím od kapsičky. Včera som bola znovu na nákupoch. Iba takých malých, ale tým krásnym sviežim farbám sa jednoducho nedalo odolať :o)


Prajem vám všetkým krásny slnečný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin