pondelok 20. júna 2011

Inšpirácia pre kreatívne mamičky

Dostala sa mi do rúk veľmi milá knižka od Laetitie Gheno, 40 originálnych šitých výtvorov pre deti a ich mamy (ak som to nesprávne preložila, opravte ma, prosím). Povedala som si, že vám ich aspoň pár musím ukázať. Viem, že je medzi vami mnoho šikovných mamičiek, babičiek, krstných mám a iných priateľov detí, ktorým by sa tieto nápady mohli hodiť pri najbližšom vymýšľaní darčekov.

Oslovila ma hneď zavinovačka na obale knihy


Potom som zistila, že pre veľký úspech už vyšlo aj druhé vydanie :o) 
A na obale zase veľmi vydarené hniezdo do postieľky


Podbradník nesmie chýbať žiadnemu dieťaťu


Obal na knihu


Na podložke od mamy chutí najlepšie


Vlastnoručne vyrobené gombíky z polymérovej hmoty sú perfektným doplnkom všetkých detských taštičiek aj oblečenia. Našívať zvieratká si zatiaľ netrúfam, ale tieto gombíky určite skúsim vyrobiť.


Ak by ste chceli vidieť viac, kniha sa dá kúpiť tu. Je plná krásne zladených veselých látok, praktických diek, podložiek, tašiek, kľúčeniek, hračiek (aj s návodmi) a farebných vlkov, vtáčikov, sloníkov, medvedíkov, drakov a iných príšeriek :o) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin