pondelok 4. júna 2012

Víkend v Brne

Prežili sme krásny víkend v Brne s iba 6 týždňovou Emou, pre ktorú som šila oranžovo-fialovú deku. V piatok som ju poprešívala, oprala a donútila uschnúť, v sobotu ráno pred odchodom pribalila k plyšovému slonovi a šli sme.

prešívala som dúhovou fialovo žltou niťou, ale veľmi to nevidno. 
Na margo quiltovania iba jedna vec: ak je na niti napísané, že je určená na ručné quiltovanie, nepoužívajte ju na strojové prešívanie, aj keď vám pani v obchode povie, že to ide bez problémov aj na stroji. Síce som dobojovala až do konca, ale na to, že to bolo najjednoduchšie quiltovanie, aké existuje, som sa s tým celkom potrápila (niť sa mi zasekávala a ťahala).
zospodu je oranžový úplet (nevyberala som to takto schválne, Aďa mi doniesla, čo sa jej nehodilo na bábiky a mne sa to na deku neuveriteľne hodilo)
a tu je už deka v praxi. Emke veľmi pristane a mamine sa tiež páči. Čo viac si priať.
Toto mám na šití najradšej. Je to kreatívne, krásne a zároveň veľmi praktické hobby.

Keď už sme pri tej užitočnosti, v hoteli nám výborne poslúžil vak na špinavé prádlo
ušitý podľa návodu z časopisu Modern Patchwork, z ktorého ešte máme pár kusov v e-shope.
 Tento projekt sa mi tak páči, že mám v pláne ušiť ešte dva, aby mal každý z našej rodinky vlastný :)

Pri prechádzke v centre sme naďabili na sériu sôch z piesku


A cestou domov sme sa zastavili na krásnom zámku v Ledniciach
Remiho asi najviac zaujalo zmrzlinárske auto :)
ale aj veľký lev mal úspech
Záhrada je krásna a veľká, ale nestihli sme ju celú obísť. Vystihli sme asi dve hodinky medzi dvoma búrkami. Tak už vieme, kam najbližšie zoberieme rodičov na výlet. 

Dúfam, že ste mali rovnako krásny víkend.







1 komentár:

  1. Ahoj Kati!Deka vyzera super a uplet tam velmi pasuje.Jej vak som videla je to dobra vec,asi ho aj ja ušijem.pa ada

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin