štvrtok 24. mája 2012

Baby boom & 1001 Peeps

Určite ste si všimli, že som v poslednej dobe veľmi málo šila. Nevedela som si nájsť čas, ale verte mi, že mi to už poriadne chýbalo. Teraz sa naskytlo pár príležitostí, takže som "musela" prevetrať svoju skrinku s látkami a znovu si sadnúť za šijací stroj. 

Baby boom medzi mojimi kamarátkami pokračuje a my s manželom máme dohodu, že si môžem kupovať látky, ak potom budem šiť darčeky návštevám (to, že si nechávam z každej látky, ktorú dostanem do e-shopu, je vlastne moja výplata v naturáliách. Odkedy mi to takto povedal, robím to bez výčitiek svedomia :o)

Takže po dlhej dobe, hurá, konečne trochu patchworku! Keďže sa chystáme na dve návštevy k malým detičkám, vymyslela som im ako darček malé ľahké prikrývky. Mala som strašnú chuť použiť kolekciu 1001 Peeps. Podľa mňa je na detské deky ako stvorená. 

Dievčenský topík je vo fialovo-oranžových farbách, úplne jednoduchý, zo širokých pásov


a chlapčenský som si trochu spestrila a pohrala sa s menšími kúskami

Obidve deky budú spojené tenkým bavlneným vatelínom a podšité úpletom, aby to bolo pre tie deťúrence príjemné na dotyk. 
Deky som si sama navrhla (podobnosť s už existujúcimi dekami je čisto náhodná, aj keď uznávam, že na internete vidím denne desiatky krásnych quiltov, tak je možné, že som sa niečím nechala nechtiac inšpirovať) a s výsledkom som zatiaľ veľmi spokojná. Ak sa mi ešte podarí quiltovanie, budem v siedmom nebi a bude sa mi s dekami veľmi ťažko lúčiť. 




5 komentárov:

  1. tá fialová je božská!!! aj ja by som chcela dostávať takú výplatu - ani jesť by som nemusela:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt, odkedy mi to takto vysvetlil, teším sa vždy na nové látky, lebo dostanem výplatu :)) Ako malo stačí k šťastiu

      Odstrániť
  2. Katka, keď som začala čítať názov a úvod, myslela som, že vaša rodinka sa čochvíľa rozrastie :-) Dečky vyzerajú skvelo, kamošky sa úrčite potešia.
    Viem si predstaviť aj tvoju radosť, že sa vlastný návrh podaril :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzi! Neboli by sme proti, keby sa rozrástla, ale zatiaľ sa rozrastá len blog :) Inak už som pár ľudí "nachytala", čakali sme prvú zásielku látok do e-shopu a nazvala som článok "Čakáme prírastok". To som si vtedy vypočula :)

      Odstrániť
  3. Katka, deky ti vysli nadherne, jedna krajsia ako druha, originalne a uplne uzastne. Myslim, ze sa urcite potesia nielen deticky...

    a uvidis, aj sebe cochvila budes take sit :D

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin