piatok 8. júla 2011

Čakáme prírastok! :o)

Áno, je to tak. Čakáme prírastok! Nechcela som o tom hovoriť skôr, kým nebolo všetko isté, ale teraz, keď sú už balíčky (čítate správne, bude ich viac) na ceste, tak to môžem vykričať do celého sveta. Mám z toho obrovskú radosť a dúfam, že vy sa budete tešiť rovnako ako ja.
Samozrejme, hovorím o látkach a tentokrát nie o mojich vlastných, ale o tých, ktoré budú aj na predaj v e-shope :o)
Prvý balíček dorazí už o pár dní a je od Art Gallery z USA. Dovoľte mi ich trochu predstaviť.


Art Gallery Fabrics založili pred šiestimi rokmi Patricia Bravo, textilná dizajnérka a jej manžel Walter Bravo, ktorý sa stará o obchodné záležitosti.

Ich látky sú z prvotriednej 100% bavlny, určenej špeciálne pre quilting a interiérové dekorácie, ale vyzerajú výborne aj na oblečení. Sú známe svojou kvalitou a modernými, sviežimi, nadčasovými vzormi, ktoré sa v jednotlivých kolekciách krásne dopĺňajú. O tom, že je Patricia veľmi kreatívna a Art Gallery sa dobre darí, svedčí aj 35 doposiaľ vyprodukovaných kolekcií a tri ďalšie, ktoré sa chystajú už na august, september a október tohto roku!

Výber bol veľmi ťažký, keďže všetky látky majú svoje čaro a dali by sa použiť na rôzne krásne veci. 
Ale zvládli sme to a tu je už časť tých, na ktoré sa už onedlho môžete tešiť:









Aby ste mohli už teraz snívať a vymýšľať, čo z nich ušijete, pripájam pár projektov z dielne samotnej PAT BRAVO





Ak vám už teraz padla niektorá z látok do oka a máte už aj nápad, čo by ste z nej ušili,
dajte mi určite vedieť! Možno inšpirujete aj ďalšie šikovné čitateľky :o)




2 komentáre:

  1. Katka, najprv si ma šokovala nadpisom :o) a potom tými látkami. Sú krásne, hlavne tie zelené. Ani by som si nevedela vybrať. Teším sa na celú tvoju kolekciu. anka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anka, naživo tie látky vyzerajú ešte lepšie! Potom si prídeš vybrať osobne :o)
    A som rada, že nadpis splnil účel :o))

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin